20 C
London
Saturday, July 04, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Yellow card refuzat

Discussion in 'STUDENT IN UK' started by PaulaElijah, Feb 5, 2013.

1. PaulaElijah

PaulaElijah New Member

Trophy Points:
    0
    Buna ziua. Sunt studenta aici de un an si jumatate si recent am primit vestea cea mai proasta posibila unui student roman ca aplicatia pentru Yellow Card mi-a fost refuzata din cauza ca am trimis Ehic ca asigurare medicala, ceea ce a fost o greseala destul de superficiala din partea mea. As mai aplica inca o data prin posta dar asta ar insemna inca 6 luni cel putin irosite, Eu as vrea sa fac placement in urmatorul an, probabil in UK dar avand in vedere situatia de fata nu este posibil si nici cei de la UKBA nu mai fac aplicari de urgenta pentr studenti care vor sa faca placement. Mi-as incerca norocul prin Croydon dar si asta e un fel de misiune imposibila. Am inteles ca restrictiile se vor ridica din 2014 dar pana atunci mai este si nu as vrea sa pierd timpul asteptand. As vrea sa fac ceva util pana atunci dar nu stiu cum si de unde sa incep. Sunt cu moralul la pamant! Daca se poate de la romanii care au aplicat recent la Croydon sa-mi dea un sfat daca ii rog, cum sa procedez pentru programare? Online sau prin telefon? Este o situatie incurcata pentru mine. Ce as putea sa fac?

2. ale_flamy

ale_flamy New Member

Trophy Points:
    0
    Buna. Si eu sunt studenta aici si ma lupt cu programarile la Croydon. Sincer, nu iti recomand sa aplici prin posta ca dureaza mult prea mult. Si pana obti programare la Croydon dureaza, dar nu cred ca are cum sa se ajunga la 6 luni. Nu se mai fac programari la telefon. Totul e on-line din ianuarie 2013. Poti afla mai multe aici (sfaturi cum sa faci programarea....chiar si imagini cu toti pasii necesari: http://www.romani-online.co.uk/forum/em ... start=1110