7.8 C
London
Friday, November 15, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Vreau Sa plec din ROMANIA!!!!!

Discussion in 'ARHIVA' started by cosmin_mitroi, May 23, 2006.

1. cosmin_mitroi

cosmin_mitroi New Member

Trophy Points:
    0
    Salut!
    Sunt Cosmin Mitroi si sunt student la Facultatea de Drept Universitatea Bucuresti in anul 2. Vreau de mult sa ajung in Anglia si cu toate ca am incercat din rasputeri nu am reusit. Vreau sa plec din romania si sa imi termin studiile acolo...Este posibil??????si daca este care e procedura??? E greu sa studiezi drept in anglia??? VA rog daca aveti timp sa-mi raspundeti v-as fi profund recunoscator... Multumesc pt rabdare ....

2. mimi

mimi New Member

Trophy Points:
    0
    Re: vreau sa plec din romania

Buna Cosmin!

Nu as spune ca e neaparat greu sa studiezi in UK, ci ca e foarte diferit. Ai toate conditiile pe care ti le poti dori, orice carte vrei se gaseste la biblioteca. Felul de a lucra este diferit pentru ca ei nu accepta sub nici o forma sistemul plagiaristic romanesc de a copia totul din carti. Ei vor idei originale si exprimare proprie. Toate astea intr-un eseu foarte bine structurat si argumentat. Dar nu e greu, e motivant.

Vei putea studia acolo printr-un Exchnge Program Erasmus sau Socrates. Trebuie sa te interesezi cu ce Universitate din UK are Universitatea ta legaturi. Nu stiu insa pe ce perioada se ofera schimbul, dar stiu cazuri de studenti care au stat un an in UK.

Alta optiune este sa vii ca 'Visiting Student', pentru jumatae de an sau un an. Dar aici te descurci cu taxele, care sunt foarte mari pt 'overseas sudents' in UK.
    Iti trimit link-ul de la Edinburgh University Scotland ca sa iti faci o idee:
    http://www.international.ed.ac.uk/applying/

Institutia din UK care ofera burse pt studentii straini e ORSAS
    http://www.orsas.ac.uk/
    Dar trebuie sa iti depui cererea cam cu un an inainte de inceperea studiilor.