6.2 C
London
Friday, November 27, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Ura la Londra

Discussion in 'UK vs Romania' started by adi_28, Jun 5, 2014.

1. adi_28

adi_28 Member

Trophy Points:
    18
    Lucrez in constructii.
    In ultimele 2 site uri unde am lucrat am fost singurul emigrant.
    Am incetat munca in ambele locatii si acum imi caut in alta parte.
    Se pare ca ura se manifesta peste tot.
    Tot timpul imi spuneau ce sa fac (din 5 in 5 minute) cu toate ca treaba era deja discutata in sedinta de dimineata si stiam foarte clar ce responsabilitati am.
    Cum ma vedeau incepeau aaaa acolo erai, cu toate ca ala era locul unde trebuia sa muncesc.
    Tot timpul imi ziceau ca ma misc prea incet cu toate ca aproape tot timpul doar eu munceam in site, restul erau la ceai.
    Ma puneau sa ridic mult peste limita admisa legal si dupa aia ziceaua ca nu am forta suficienta.

Din 2008 sunt aici, m-am calificat in alta industrie, in constructii lucrez ca necalificat. Am investit ani buni in aceasta tara si toti banii pe care i-am avut ca sa ma calific si sa fac ceva cu viata mea.
    Acum este timpul sa pun ceva deoparte si sa spun NEXT.
    Le construim casele, le umplem visteria cu taxe si cu toate astea ne trateaza ca pe o rasa inferioara.
    Londra, un oras unde nu ai cum sa ti cumperi casa pentru ca este prea scumpa si nu are rost sa ti iei masina pentru ca traficul te omoara.
    Un loc unde daca te enervezi si tipi la careva ca este imposibil de nesimtit si/sau idiot si te enerveaza, se considera asalt.
    Trebuie sa fi un sclav ascultator si sa traiesti ca o leguma care se duce la munca, se intoarce, isi cumpara de mancare si se uita la TV.
    O ura pentru transportul scump si de proasta calitate.
    O ura pentru ca sunt platit 5.6 pe ora dupa taxe si asa traiesc mult mai prost decat in Ro, stau intr-o casa cu 8 oameni intr-o camera denumita single gen, care in tara o numeam debara.