17.6 C
London
Sunday, September 26, 2021
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Tax return check

Discussion in 'SELF-EMPLOYMENT' started by muerte, Jun 15, 2011.

  1. muerte

    muerte New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    115
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Buna, am si eu o intrebare legata de tax return. A fost cineva verificat dupa ce si-a facut taxele anul acesta sau in alti ani? Cred ca voi fi verificat... si nu stiu in ce consta aceasta verificare.
    Multumesc
     
  2. Lancelot

    Lancelot New Member

    Joined:
    May 14, 2011
    Messages:
    626
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    De unde stii ca vei fi verificat? Ai primit instiintare de la HMRC?

    Daca HMRC vine in verificare, vor sa vada daca veniturile puse in tax return sunt corecte. Cine ti-a facut tax return-ul? Cine ti-a calculat taxele pe care trebuie sa le platesti? Crezi ca au iesit calcule mai putine?

    Daca vrei sa te ajut trimite-mi un mesaj privat.

    Bafta.
     
  3. muerte

    muerte New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    115
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Eu am facut taxele pe 19.04 si nu am primit scrisoare de la eicare de obicei venea destul de repede. astazi am sunat sa vad care e treaba ca au trecut mai mult decat cele 10 zile, cum zic ei, si mi-au zis ca trebuie sa verifice dar nu stiu ce si cum. adica am citit acum pe site la ei si am inteles in ce consta verificarea. Ce cred eu este ca unul dintre angajatori nu mi-a platit taxele si probabil nu le da lor bine si cam sunt ceva taxe de la eicam pe 3 luni si multe ore... Sa vad ceo fi ca prin asta nu am trecut. Multumesc
     
  4. iunyy

    iunyy New Member

    Joined:
    Feb 25, 2011
    Messages:
    47
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Buna Lancelot :)

    Te rog , daca ma poti ajuta cu orice informatie care consideri ca imi poate fi utila pentru completarea formularului de "tax return "
    Am inteles ca termenul limita pentru trimiterea formularului este noiembrie ( pentru formularul printat ) si ianuarie pentru completarea formularului in varianta online .
    Poate imi poti spune cate ceva referitor la cheltuielile care pot fi deduse ( ce categorie de cheltuieli )...procentul de deducere ( daca exista asa ceva )...
    Ma mai intereseaza daca trebuie pastrate toate chitantele ...cu care pot face dovada cheltuielilor ...
    Orice informatie despre acest lucru imi este de un real folos ...
    inclusiv informatii despre modalitatea de completare ( daca trebnuie sa acord o atentie aparte vreunei sectiuni ....)

    multumesc anticipat pentru informatii !
    Numai bine ,
    Iulia
     
  5. Lancelot

    Lancelot New Member

    Joined:
    May 14, 2011
    Messages:
    626
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Buna

    Iti scriu aici si nu pe mesaj privat ca sa aiba toata lumea acces la aceasta informatie...

    Nu pot sa iti spun ce informatie ti-ar fi sau nu utila, depinde de circumstante si de nivelul tau de cunostiinte.

    Ai primit formularul de la HMRC?

    Daca da, atunci te poti apuca sa il completezi. Poti sa o faci direct online, daca vrei, nu trebuie sa il faci neaparat pe hartie.

    Trebuie sa incluzi toate veniturile si cheltuielile din perioada 6 aprilie 2010 - 5 aprilie 2011. Incepe prin a le lista separat in Excel de exemplu.

    Cheltuilelile care pot fi deduse depind de ceea ce faci tu, dar regula de baza este ca poti deduce acele cheltuieli care au fost facute in scopul de a avea un venit, adica biletul de tren ca sa mergi sa vezi un client, daca mergi cu masina poti deduce 40p pe mila... daca esti de exemplu cleaner, cheltuielile cu produsele care te ajuta sa iti faci munca, etc.

    Da, trebuie sa ai evidenta clara a cheltuielilor. Legea te obliga sa tii documentele (facturi, chitante) sapte ani! Daca vine controlul si te prinde ca nu ai un anumit document s-ar putea sa nu il considere deductibil si atunci trebuie sa platesti mai mult...

    Trebuie sa acorzi atentie sporita (si identica) tuturor sectiunilor. Toate sunt importante.

    Daca mai ai intrebari nu ezita sa ma intrebi.
     
  6. iunyy

    iunyy New Member

    Joined:
    Feb 25, 2011
    Messages:
    47
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Buna Iulian ,

    nu am primit inca formularul de la HMRC . Sotul meu lucreaza din iulie anul trecut , in domeniul CCTV , IT ..deci nu prea are ce cheltuieli sa deduca ..doar eventual benzina ...
    Ma gandeam daca pot fi deduse cheltuieli cu chirie ..cu intretinere ....tinand cont ca "sediul social" al afacerii - ca sa zic asa - coincide cu adresa unde locuim .
    doar ca aici e o problema ..nu avem contract de inchiriere pe numele nostru ..lucru care cu siguranta de dezavantajeaza...in acest caz .
    Ar mai fi ..cheltuieli cu telefonul ...poate ...?

    Probabil voi mai avea intrebari ..dar atunci cand ma voi pregati efectiv de completat formularul ptr tax return .
    Oricum , multumesc pentru informatii foarte mult .
    As mai avea o intrebare ..impozitul pe profit , cand se plateste ?
    Ne instiinteaza cei de la hmrc care este valoarea impozitului in functie de sumele care reies din formularul de tax return ?

    multumesc pentru informatii , o seara frumoasa !
    Iulia
     
  7. Lancelot

    Lancelot New Member

    Joined:
    May 14, 2011
    Messages:
    626
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Atunci trebuie sa faca declaratia pe venit de cand a inceput lucrul si pana pe 5 aprilie anul acesta.

    Situatia se complica din al doilea an pentru ca totul depinde de cand si-a ales data contabila (accounting date)...

    Benzina nu se deduce ca atare. Poate deduce 40p pe mila (45p din 6 aprilie 2011) pentru primele 10,000 de mile facute in scop de business si 25p pe mila dupa aceea. Acest cost include benzina, asigurarea si uzura.

    Chiria nu se poate deduce pentru ca nu lucreaza de acasa. Poate eventual deduce maxim 20% tinand cont ca unele chestii administrative le faceti acolo. Utilitatile... mai bine nu, daca afla furnizorii de gaz si curent ca le deduceti va trece pe tarif de business care e mult mai mare. Eventual tot o podere de 20% e OK. Telefonul se poate deduce 100% daca convorbirile sunt facute in scop de business nu si convorbirile personale.

    In legatura cu plata impozitului citeste tutorialul lui ValiB care explica foarte detailat tot ce trebuie sa stii.
     
  8. gianadedu

    gianadedu New Member

    Joined:
    Nov 9, 2012
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Buna tuturor.

    Am si eu ceva nelamuriri legate de deducerile ce le pot face din venit. Eu lucrez ca si recruiter independent, lucrez de acasa. Stiu sigur ca telefonul, internetul le pot deduce, ca doar cu ele lucrez. Chiar si o factura la laptopul nou, chitantele de la reparare a sistemului, daca e cazul..le pot deduce.

    Dar intrebarea mea e..a-si putea oare deduce si din chirie, electricitate?? Va rog sa ma lamuriti si pe mine cu privire la asta!

    Multumesc mult!
     
  9. bogdan84

    bogdan84 New Member

    Joined:
    Aug 28, 2010
    Messages:
    420
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    Software Engineer
    Location:
    London
    Chiria nu poti decat daca iti amenjajezi birou intr-unul din dormitoare si apoi nu folosesti acea camera in scop personal. Dar chiar si asa ridica suspiciuni si duce la o investigatie. HMRC considera ca chiria ai fi platit-o oricum, chiar daca nu aveai business-ul, decat daca dovedesti ca ai luat o camera in plus special pt business. Detalii aici:
    http://www.contractorcalculator.co.uk/c ... ffice.aspx
     
  10. gianadedu

    gianadedu New Member

    Joined:
    Nov 9, 2012
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Multumesc mult pentru raspuns.
    Am inteles treaba cum sta cu chiria..dar electricitatea? pana la urma ma folosesc de ea ca daca nu am curent nu merge nici telefonul nici computerul... :) (apa nu imi trebuie pt munca ce o desfasor..sau gazul -pot lucra si in frig..da fara curent???) :)

    Si daca se deduce din asta..cum e legal? cat anume din plata facturilor se deduce?
     
  11. bogdan84

    bogdan84 New Member

    Joined:
    Aug 28, 2010
    Messages:
    420
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    Software Engineer
    Location:
    London
    Nu stiu cum se calculeaza electricitatea. Imi imaginez ca e un procent din factura lunara calculat in functie de cate ore ai lucrat de acasa in luna respectiva, luand in calcul si ce alte aparate de uz personal au mai consumat curent in timpul in care ai lucrat. Te-as intreba mai degraba daca merita osteneala? Daca de exemplu spui ca in luna X ai cheltuit pentru firma £50 la curent din factura totala, cati bani recuperezi? Daca platesti 20% corporation tax ca si mine ar fi vorba de £10. Pentru banii astia nu m-as obosi, mai ales ca nu e la fel de clar cum se procedeaza cum ar fi daca iei un taxi ca sa te deplasezi la client. Mi se pare prea multa bataie de cap pentru un castig neglijabil.


    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
     
  12. vitalikd

    vitalikd New Member

    Joined:
    Jun 2, 2013
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Salut am si eu o intrebare: am verificat pe acauntul meu la HM revenue cu vreo 3 saptamini in urma care-i situatia cu taxele mele si acolo imi arata suma pe care trebuie so primesc si scrie ca ex: 1500 lire sunt gata de rambursare...am verificat chiar azi din nou si nici o schimbare, inca nu mio io transferat ... stie cineva ce trebuie de facut in asa caz? sau cit dureaza pin mii transfera? merci
     

Share This Page