10.2 C
London
Wednesday, December 01, 2021
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

SFAT ... de la purple card la blue card

Discussion in 'EMIGRARE' started by sparky, Apr 24, 2012.

1. sparky

sparky New Member

Trophy Points:
    0
    As dori niste sfaturi legate de trecerea de la purple card la blue card

Pe 4 iulie fac 12 luni de cand lucrez ca aupair in UK si pe 6 voi termina contractul cu familia la care lucrez.
    Intentionez sa ma intorc in Romania pe 7 iulie pentru 2 luni dupa care in septembrie ma voi intoarce in UK ca student .

cand credeti ca ar fi mai bine sa aplic pt. blue card ?
    evident voi incerca sa obtin o programare pe 5 sau pe 6 iulie dar stiu ca sunt slabe sanse sa reusesc asa
    ca as dori sa ma ajutati cu un sfat, ce credeti ca ar trebui sa fac si cand sa aplic in cazul in care nu reusesc pe 5 sau pe 6.

Multumesc

2. raisa148

raisa148 New Member

Trophy Points:
    0
    Si eu o sa aplic in curand pentru blue card, tot au pair am fost. Eu zic sa faci tot posibilul sa aplici pentru card inainte sa pleci. Daca nu reusesti sa-ti faci programare exact cand vrei eventual poate iti mai prelungesti sederea aici cu cateva zile/saptamani. Presupun ca familia va fi de acord sa te mai tina o perioada. Eu sunt la familie de 1 an si 3 luni deja. Daca chiar nu poti aplica personal macar sa trimiti actele prin posta. Asa, dupa cele 2 luni state acasa, cand te intorci aici va trebui sa mai astepti doar 2 luni pana iti vine cardul. Daca te razgandesti si te hotarasti sa aplici personal cand te intorci atunci poti frumos sa-ti faci programare si sa iti ceri actele inapoi.
    E decizia ta. Bafta.

3. sparky

sparky New Member

Trophy Points:
    0
    de prelungit sederea in uk nu am cum deoarece familia si-a gasit deja pe cineva incepand cu acea data.
    in cazul in care voi aplica in septembrie exista vreo posibilitate sa nu obtin cardul din cauza ca m-am intors pentru 2 luni in tara?

4. londonina

londonina New Member

Trophy Points:
    0