6.8 C
London
Saturday, January 18, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Seasonal Agricultural Workers' Scheme

Discussion in 'EMPLOYMENT' started by florys, Jan 31, 2008.

1. florys

florys New Member

Trophy Points:
    0
    Salut tuturor!

Cum as putea sa obtin Work Permit in agricultura-cules de fructe, la o ferma in GB daca nu sunt studenta?
    E cineva acolo care lucreaza prin sistemul asta? Cum se procedeaza ca sa obtii un loc?
    Merci mult.
    Florys

2. johnnyunu

johnnyunu Member

Trophy Points:
    6
  3. expertparchet

expertparchet New Member

Trophy Points:
    0
    Eu cunosc cativa care au plecat cu Berbecaru asta inca de mai multe ori. Din cate stiu deja si-a epuizat contractele care le avea pt. primavara asta!!!

4. aronoele22

aronoele22 New Member

Trophy Points:
    0
    Buna tuturor!

Cine imi poate da si mie niste info despre :

Merrymac Farm
    Maurice Crouch (Growers) Ltd Three Holes
    Wisbech
    Cambs
    Ely.

Trebuie sa merg acolo in aprilie si poate este cineva care ne poate da info despre ferma. Multumim anticipat!

5. craig

craig New Member

Trophy Points:
    0
    Salut! Cine imi poate da niste informatii despre S&A GROUP? Am aplicat la un interviu,bla bla...toata nebunia dupa care am fost acceptat si trebuie sa plec undeva in aprilie.Am optat ca firma sa organizeze transportul din Romania pana in UK la sediul fermei.Pana aici totul ok.Mi se pare putin dubios ca ni s-a spus sa dam contravaloarea serviciilor oferite(costul biletului de avion,autocarul,asigurare de reaptriere s.a.m.d) inainte de pe card,prin intermediul site-ului lor ( www.sagroup.ro ) dar fara a avea nici un act...sau ceva siguranta ca ei se vor ocupa de asta sau e doar teapa. M-am interesat si firma exista in uk.... S & A Produce ltd. -angry- ngry- ... Ce sa fac?

6. johnnyunu

johnnyunu Member

Trophy Points:
    6