17.7 C
London
Wednesday, August 05, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

schimbare permis aflat in perioada de suspendare a dreptului

Discussion in 'AVOCATUL RASPUNDE' started by andrei.zapan, Dec 1, 2014.

1. andrei.zapan

andrei.zapan New Member

Trophy Points:
    0
    In urma cu ceva timp in Romania mi-a fost suspendat dreptul de a conduce pentru o perioada de 90 de zile. Am facut contestatie iar permisul auto mi-a fost restituit pana la solutionarea cazului. Momentan sunt in Anglia unde lucrez ca sofer de camion si as dori sa stiu daca in conditiile acestea as putea schimba permisul romanesc in cel britanic. Scuze daca nu am postat unde trebuia.
    Multumesc

2. simi_radu

simi_radu New Member

Trophy Points:
    0
    Re: schimbare permis aflat in perioada de suspendare a drept

Nu cred ca exista vreo restrictie, tu in acest moment ai dreptul sa conduci oriunde in UE si deci ai dreptul sa-ti schimbi si permisul. Problema vine in momentul in care ti se suspenda dreptul de conducere, ceea ce inseamna ca esti obligat sa predai permisul, fie el si englezesc, catre autoritatea care ti l-a suspendat. Este destul de probabil ca atunci cand ti se suspenda dreptul de conducere in Ro, acest lucru sa fie vizibil si in UK. Oricum, ramane problema ca nu predai permisul catre politia rutiera din RO... si e cam nasol!!

La articolul 118, alineatul (4) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
    "(4) In termen de 15 zile de la data pronuntarii hotararii judecatoresti prin care instanta a respins plangerea impotriva procesului-verbal de constatare a contraventiei, contravenientul este obligat sa se prezinte la serviciul politiei rutiere care il are in evidenta pentru a preda permisul de conducere."

Neprezentarea contravenientului în termenul prevăzut la alin. (4), în mod nejustificat, atrage majorarea cu 30 de zile a duratei de suspendare a exercitării dreptului de a conduce.