10.2 C
London
Thursday, February 25, 2021
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Romani in Canterbury

Discussion in 'BINE ATI VENIT!' started by annnie, Sep 16, 2008.

1. annnie

annnie New Member

Trophy Points:
    0
    Salutare!
    Eu locuiesc la 15 minute de Canterbury si nu am cunoscut nici un roman pe aici prin zona...chiar sunt singura?.... -cry2- ry2-
    Ana..

2. mariusro

mariusro New Member

Trophy Points:
    0
    Occupation:
    Tech support
    Re: Canterbury

....hmmm... se tin ascunsi. Am inteles ca sunt 1-200 de studenti romani in Canterbury. Si cateva familii prin Dover, Folkestone (30 min distanta).

3. rares

rares New Member

Trophy Points:
    0

Buna Anna,

daca iti mai aduci aminte .Herene Bay:))) Noi inca suntem aici > Roxana si Vali

te ivitam la o cafea cand ai timp.

nr de tel. 07506683678

4. valentin

valentin New Member

Trophy Points:
    0

Salut,

Si eu impreuna cu prietena mea suntem pe aproape, in Whitstable. Stam aici de mai bine de un an.

5. keeper

keeper New Member

Trophy Points:
    0

Buna,

Numele meu este Georgiana si sunt studenta in Canterbury. Sunt membru fondator CURSS ( Canterbury University Romanian Students Society) si as fi mai mult decat incantata sa cunosc alti romani :) . Va asteptam cu drag in Canterbury si nu ezitati sa trimiteti un e-mail la curss2008@gmail.com pentru a sti cand sa va intampinam.

Numai bine ,

Georgiana

6. annnie

annnie New Member

Trophy Points:
    0

si eu tot in Whitstable sunt
    poate reusim sa ne vedem..
    Ana

7. annnie

annnie New Member

Trophy Points:
    0

Eu plec maine pana in Romania si ma intorc saptamana viitoare, poate reusim sa ne vedem..

Ana

8. valentin

valentin New Member

Trophy Points:
    0

Buna Ana,

Poate reusim sa ne intalnim cand te intorci din Romania.

Ma poti suna la 07533.002.023

Have a good flight!

9. andra88

andra88 New Member

Trophy Points:
    0
    Re:Canterbury