18.8 C
London
Sunday, August 01, 2021
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Recycle Bin

Discussion in 'SEZATOARE' started by dumitrache, Oct 20, 2010.

1. dumitrache

dumitrache New Member

Trophy Points:
    0
    Pasii pt obtinere de pin number in uk

buna.ma numesc monica,sunt asistenta medicala,cu citiva ani de munca in romania,dar am lucrat in uk ca si carer de 6 ani.abia am aflat ca pot aplica pt pin number sa devin asistenta aici,dar toate cer timp si multa umblatura,ca asa sunt regulile britanice,fac totul cu multe piedici pt romani.daca este cineva care s-a inregistrat la ei si a reusit sa obtina pin number,as fi recunoscatoare sa ma indrume si sa imi dea niste informatii utile.multumesc

2. Mutu

Mutu New Member

Trophy Points:
    0
    Esti ofticioasa rau anouka.
    Nu inteleg de faci atatea duble, triple chiar quadruple post-ari.
    Vrei sa ai cat mai multe posturi?
    Daca nu ma insel poti sa folosesti butonul ***edit***.
    Oricum la cat esti de tare in "tasta" nu merita sa-mi irosesc energia.
    Se pare ca nimeni poate sa-ti spuna nimic.
    Apreciez ca incerci sa ajuti in stanga si-n dreapta insa incearca sa nu mai intri ca un elefant intr-un magazin de portelanuri.
    Nu stiu de cat timp esti in UK si nici nu ma intereseaza, dar se pare ca esti cam noua in ale nursingului - sa lasam deoparte experienta si studiile din Romania - si asta nu te face sa fii atotstiitoare.
    Am vazut cateva asistente care au fost "ban-ate" pe pe site pentru ca au avut pareri proprii.
    Sfatul meu e sa incerci sa fii mai moderata. Nu incerca sa ne bagi cu forta pe gat ceea ce stim sau nu stim. A trecut vremea comunismului cand eram fortati sa invatam

GATA! Nu-mi mai bat capul cu tine

Succes in continuare.

3. Deanna

Deanna New Member

Trophy Points:
    0
    Re: PT AS.MEDICALI

here we go again! Frate, da chiar nu se poate sa nu va mai certati si banati si amenintati?

4. kostinescu

kostinescu New Member

Trophy Points:
    1