24.5 C
London
Wednesday, June 16, 2021
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Pt. cei care sunt deja stundeti in UK

Discussion in 'STUDENT IN UK' started by mistikuk, Feb 3, 2008.

1. mistikuk

mistikuk New Member

Trophy Points:
    0
    Salut lume,

Daca sunteti dej ain UK fie la undergraduate studies, fie la postgraduate haideti sa ne cunoastem si noi intrucatva. Va rog sa va anuntati postand un mesaj in acest forum. O sa incep eu. Eu sunt student in Edinburgh si sunt interesat sa mai intalnesc / sau cel putin sa stiu si eu cam cati suntem, pe la ce facultate suntem, ce studiem (ca si degree sau eu mai stiu), pe unde planuiti sa calatoriti (poate ne putem intalni) si orice credeti voi ca este bine de stiut despre voi.

Toate cele bune!

2. mariasexybody

mariasexybody New Member

Trophy Points:
    0
    Buna ,

Eu am studiat la Napier in Edinburgh, contabilitatea, dar am terminat studiile in 2005. Acum lucrez in Edinburgh la o firma de contabilitate.

Tu la ce facultate esti si ce curs urmezi?

Maria

3. jim

jim New Member

Trophy Points:
    0
    Buna tuturor,

ma numesc Stefania si sunt cu sotul meu in Manchester.El este la Phd in antropologie sociala. La anul incep si eu un doctorat in sociologie la Edinburgh university. M-ar interesa daca stiti locuri de cazare sau persoane care inchiriaza camera in share apartments. Ceva ieftin pt la anul. Multumesc anticipat.

Numai bine,

Stefi

4. andreiutzu

andreiutzu Member

Trophy Points:
    16
    Salutare,

eu studiez psihologia (undergraduate) la Bangor University.

Andrei

5. mont

mont New Member

Trophy Points:
    0
    salutare,

eu am terminat PhD-ul (chimie) in 2007.

-hi5- i5-

6. suhoi

suhoi New Member

Trophy Points:
    0
    ai ales calea academica=research, hopefully towards lectureship? sau industry?
    likewise...2006, aero

7. mont

mont New Member

Trophy Points:
    0
    [/quote]
    ai ales calea academica=research, hopefully towards lectureship? sau industry?
    likewise...2006, aero