16 C
London
Tuesday, August 04, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Pink card

Discussion in 'EXPERIENTA LA SERVICIU' started by AlexandraD, Apr 6, 2011.

1. AlexandraD

AlexandraD New Member

Trophy Points:
    0
    Buna,
    Lucrez ca aupair din 28 februarie si vreau sa aplic ptr pink card....nu stiu cum ce sa incep sincer ptr asta....am citit ca trebuie sa trimit pasaportul in original si sincer mi se pare putin ciudat asta...Pot sa aplic daca deja am inceput sa lucrez ca aupair?
    multumesc

2. sorin.iordache

sorin.iordache New Member

Trophy Points:
    0
    Eu inca sunt in Romania. Am trimis la o firma pasaportul pentru documente. Am mers pe incredere. Am fost instiintat ca mi-a venit pink cardul dar inca nu au o oferta pentru mine. Imediat ce a venit pink cardul mi-au si trimis pasaportul inapoi. Profit de aceasta ocazie sa intreb daca firma a primit pink cardul si inca nu am primit oferta de munca de la ei, pot sa merg undeva in uk si sa-l ridic ca mai apoi sa il folosesc? Multumesc.

3. lorenzo

lorenzo New Member

Trophy Points:
    0
    Bine ai venit Sorin!

4. AndreiIeseanul

AndreiIeseanul New Member

Trophy Points:
    0
    Sorin,

Sincer, mi se pare ceva cam "urat mirositor" ceea ce zic cei de la firma. Tu, daca te-ai dus la firma de recrutare, ai platit un comision, iar ei, ca sa se scoata, au zis ca ti-a venit pink cardul; ca sa se scoata intr-un fel si ca sa vezi tu ca ei nu au stat cu mana in san si au facut ceva. Este practic aproape imposibil sa "iti fi iesit pink cardul" doar daca a iesit de la "PATRONUL" firmei de intermediere din.... ma rog...hai sa ma abtin si sa iti explic.

PINK CARD-ul este eliberat de UKBA din Anglia, ca si "drept" de munca pentru au pair, DEABEA DUPA !!!! ce ai facut contract cu o familie, iar acea familie CONFIRMA printr-o scrisoare faptul ca LUCREZI ca si au pair pentru acea familie. Deabea apoi se trimite la UKBA actele:

- formularul BR3 completa
    - buletinul sau pasaportul in original