12.8 C
London
Monday, August 02, 2021
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Obtinere Yellow Card ca student

Discussion in 'EMPLOYMENT' started by Funkyman, Aug 26, 2011.

1. Funkyman

Funkyman New Member

Trophy Points:
    0
    Salutare!
    Ma numesc Ionut si sunt in Londra de 3 luni. Am ajuns aici printr-o cunostinta care mi-a gasit si un job, asadar lucrez inca din prima zi. Sunt "angajat" la un restaurant, lucrez ca si cleaner, mai fac si pizza, salate etc. Nu am NINO, nu am YC, nu sunt SE, nu am absolut nici un act aici, doar cont la HSBC. De cum am ajuns am completat o fisa cu datele personale pentru angajator si atat. Le-am spus ca nu am drept de munca aici, dar patronul a spus ca e ok, ca sunt in regula. Ideea este ca eu primesc payslip-uri la fiecare sfarsit de saptamana, impreuna cu salariul. Nu inteleg cum este posibil....Am toate payslip-urile stranse, 12 sau 13 pana acum.
    De curand m-am inscris la un curs ESOL, un curs de 36 saptamani, am platit, am si primit legitimatia de student, cursul incepe pe 12 septembrie. Ce este de facut in continuare?
    Zilele trecute am vorbit cu patronul, i-am explicat despre YC de student, despre faptul ca vreau sa fac totul legal, asa cum trebuie, mi-a spus ca imi da orice am nevoie pentru Home Office, doar sa-i cer. Deocamdata nici nu stiu ce sa-i cer.....
    Ma gandeam ca odata ce incep cursul, sa aplic pentru YC(cei de la scoala mi-au spus ca nu imi pot da o scrisoare pt Home Office pana nu incep cursul), apoi sa vorbesc cu patronul daca ma poate trece in acte cum ca muncesc part-time iar eu sa muncesc ca si pana acum. Stiu ca pot munci si full-time in timpul studiilor, dar am nevoie de un Accession Worker Card. Ce e de facut pentru a obtine unul, ce trebuie sa faca angajatorul pentru asta?
    Tare mi-e teama sa nu o dau in bara tocmai acum, as dori sfaturi concrete va rog.... Ce trebuie facut in situatia mea?
    Multumesc!

2. Mutu

Mutu New Member

Trophy Points:
    0
    Bine ai venit pe forumul nostru!