16.3 C
London
Friday, July 30, 2021
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Medic rezident in Ro, poate continua in UK?

Discussion in 'STUDENT IN UK' started by emili, Nov 11, 2008.

1. emili

emili New Member

Trophy Points:
    0
    Salve.

Inca 1 data multumind ptr amabilitatea celor care ajuta comunitatea romaneasca din UK, si daruiesc din timpul lor raspunzand la intrebari aici pe forum, revin cu o intrebare:

Am o verisoara care termina al 3-lea an de residentiat in Medicina in Cluj, (mai are inca 2 ani), si ne intrebam daca este posibil sa contiune sa faca rezidentiatul aici, un spital universitar sau ceva de genul.
    Specializarea ei e radiologie imagistica, iar lb engleza nu reprezinta absolut nici o problema.

Multumim anticipat ptr orice informatie.

2. iuliadaiulia

iuliadaiulia New Member

Trophy Points:
    0
    Buna! Ma numesc Iulia si sunt studenta in anul 2 la medicina generala, Bucuresti, Carol Davila:) Stiu ca e prea devreme, toata lumea mi-a zis dar as vrea sa ma interesez de un rezidentiat in afara pentru ca aici nu am de gand sa raman si as vrea sa stiu ce am de facut din timp ca sa fiu sigura, eventual pregatita de ce va urma. Sunt constienta ca se vor schimba multe in urmatorii ani dar as vrea sa imi zica cineva exact ce am de facut, care sunt pasii.Ce examene trebuie sa dau?(am auzit foarte multe variante cu plab, ielts, cambridge etc) Exista o nota limita la licentza? (de ex: accepta doar daca ai peste 8....9...sau mai stiu eu...Care sunt cele mai bune universitati de medicina de acolo? practica din vara de aici are vre-un rol acolo? Stiu ca deocamdata prioritatile mele acum sunt reprezentate de facultatea in sine si engleza(urmate bineinteles de conferinte si voluntariate) dar va rog sa ma ajutati.nici sistemul de acolo nu l-am inteles foarte bine(dupa cum spuneam am auzit foarte multe variante)
    Multumesc pentru tot!

3. cata246

cata246 New Member

Trophy Points:
    0