20 C
London
Saturday, July 04, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

master

Discussion in 'STUDENT IN UK' started by neo6989, Dec 25, 2012.

1. neo6989

neo6989 New Member

Trophy Points:
    0
    Salutare la toata lumea. Am mai postat pe acest site in trecut si mi-au fost utile sfaturile de aici asa ca voi posta din nou o alta dilema la care am nevoie de sfaturi, de data asta sper ca am postat unde trebuie. Deci ideea este ca momentan sunt inca student la vest la biologie in anul 2 si mai exact in acest moment sunt in germania cu o bursa erasmus, pentru semestrul 1 din acest an scolar, ideea este ca sunt foarte pasionat de tot ceea ce inseamna genetica si dupa ce termin aceasta faculta, respectiv in 2014 as dori sa continui cu un master in domeniu adica in genetica sau ceva de genul acesta si as dori sa il fac in marea britanie undeva in londra daca s-ar putea, ar fi ok. Am cautat o gramada de topicuri pe forum dar nu am gasit ceva care sa ma lamureasca exact, asa ca am cateva dileme. In primul rand vreau sa precizez ca nu as avea bani pentru a plati totul de la mine, cum ar fi normal sa fie, dar am citit o gramada si am inteles ca acest lucru nu este o problema atat de mare, ptr. ca ai doua posibilitati de a te finanta, ca sa zic asa, prin bursa de la faculta (diverse burse), sau prin imprumut de la statul britanic. As dori daca este careva care a studiat deja acest domeniu in UK, sa ma indrume si pe mine care ar fi facultatile care au acest domeniu si care ar fi cea mai ok de urmat si normal ca voi fi nevoit sa lucrez part-time ca sa ma pot intretine, sunt constient inca de pe acum ca voi fi nevoit sa sacrific multe lucruri, dar sunt dispus sa fac acest lucru stiind ca as avea o sansa la un viitor mai bun decat in Romania (mai ales acum dupa ce comunisti au ajuns din nou la putere), lucru pe care oricum deja il facusem in Romania in primul an universitar cand lucrasem part-time si mergeam si la cursuri (am fost la tate cursurile, aproape fara nici o absenta si am s