13.2 C
London
Friday, September 17, 2021
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Internet mobil sau prin cablu

Discussion in 'TEHNICA' started by robbie, Jan 25, 2006.

  1. butterfly

    butterfly New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Mi-am pus Internet prin 3, oferta pe care o studiam si am intrebat si aici. Am ales abonamentul de 25 GBP.
    Este sub orice critica de prost. Nici mess-ul nu imi sta conectat decat cateva minute si tot pica, ca sa vad o pagina de net dau 3 refresh-uri.
    Aaa... si sa nu ziceti ca stau la tara si n-am semnal: stau in Londra NW. Am contract pt tel la 3 si nu am probleme cu semnalul, deci doar prostia asta nu merge.

    Asta e: M-am incaltat cu contract (cica poti sa-l duci inapoi dupa 3 zile, insa parca primele 2 zile n-a mers asa prost, a 3-a a fost duminica).



    PS- Motanik, ca sa-ti dau o mana de ajutor, vezi ca mai e un subiect cu Internetul (parca Interent fara tel fix?) pune-l tot aici. Si daca mai scrie cineva ceva ce e despre Internet pune tot intr-o galeata mare ca sa nu mai gasreasca omul o informatie.
     
  2. parteneru

    parteneru New Member

    Joined:
    Jan 24, 2009
    Messages:
    888
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ne pare rau de experienta ta negativa "Butterfly". N-ai avut noroc. Probabil ironia asta care ne-o tot servesti tu in p.s. te-a ajuns din urma.

    Eu raspund de sectorul IT al acestui forum, asa ca daca ai ceva de reprosat nu ezita sa o faci pe pm. Daca vrei sa fii ironic, nu te deranja. Nu e constructiv si nu prea diger ironiile.

    Bafta in continuare! -staycool- taycool-
     
  3. muahdib

    muahdib New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    189
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    butterfly nu dezarma, trebuie sa fie o explicatie pt problema ta, desi intr-adevar internet-ul de la 3 nu se compara cu cel de broadband, nu ar trebui sa ai asa probleme, ai incercat sa-i suni pe cei de la 3 pt ceva ajutor? Din cate mi-aduc aminte acum vreo cateva luni am mai intalnit problema asta la cineva cu internet mobile, parca era 3 sau vodafone, in fine acceasi problema cu getting disconnected si in final dupa ce am sunat la provideri au sugerat un update soft si s-a rezolvat. Ai platit pt un produs si poti cere ajutor, cat despre ajutorul de pe forum totul e relativ la experientele personale ale fiecaruia, intotdeauna se pot citi si alte review-uri de pe net pt a lua decizia finala.
     
  4. rebecca_uk

    rebecca_uk Active Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    6,274
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Bounds Green
    Home Page:
    Salut,

    Merge netul numai cand fac scandal la provider.
    Tocmai m-am intors de la carphone warehouse. am un contract T mobile wireless. (acum, dupa ce m-am racorit pana si radioul merge fara probleme, desi nu am vorbit cu cine trebuie.)
    Intrebarea mea este, exista "protectia consumatorului" in Uk, ca m-am saturat sa fac naveta(noroc ca nu-s f. departe de provideri)? Si, daca da, cum se numeste?
    In alta ordine de idei, daca reusesc sa reziliez contractul cu T mobile, ce alta retea mobile wireless ar oarecum de incredere? Ca astia sunt...degeaba.
    Merci mult -thankyou- hankyou- celor care ma pot ajuta.
     
  5. rebecca_uk

    rebecca_uk Active Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    6,274
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Bounds Green
    Home Page:
    Salutare din nou,

    Multumita Linei care mi-a furnizat acest site http://www.ofcom.org.uk/consumeradvice am reusit sa anulez contractul cu T-mobile mobile wireless si am trecut pe Orange, care promite, cel putin deocamdata.

    Pentru cei care intampina probleme cu incompetenta si nepasarea provider-ilor net si care sunt legati de 12/18/24 month-contract, fara sa primeasca un serviciu corespunzator, pun la dispozitie si urmatoarele numere de telefon:

    02079813040-ofcom register for complaints
    02075203827- CISAS-legal advice

    Eu nu am mers decat pana la a depune plangere la ofcom si apoi T-mobile a colaborat.
    Mai mult, la "insistente" am primit si adresa e-mail de la customer service, pana atunci fiind inexistenta.
    cust.rel@t-mobile.co.uk (in caz ca trebuie vreodata sa-i contactati)

    Numai bine si multumesc inca o data, Lina. (in seara asta vei primi o dedicatie speciala drept multumire) -thankyou- hankyou-
     
  6. rebecca_uk

    rebecca_uk Active Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    6,274
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Bounds Green
    Home Page:
    Of...iar o iau de la capat.

    M-am trezit cu o factura de la Orange de 135 lire.(de la 15 lire abonament pt 3 GB dld). Cica in loc de 3 GB am descarcat 11.Cum oi fi facut asta, nu stiu. Tot ce am facut-ascultat radio online, vb. pe msg si forum...fara filme, decarcare de videoclips, vedeam doar online ce era de vazut(si asta destul de rar).Sa nu mai zic ca viteza a devenit din ce in ce mai mica.Auzeam totul cu sughituri.
    Bun...bineinteles ca am intrebat providerul mereu daca pot verifica dld si ba le pica sistemul, ba eram "within my allowance"...In fine, dupa ce-mi vine factura asta "mica" imi spun cei de la suport tehnic ca de fapt exista o modalitate si anume sa-mi fac un cont online (atentie mobile bb users!) si-mi sugereaza sa descarc un dld limiter. Zis si facut. Incerc asta cu ajutorul unui prieten...free download, cand colo, DOWNLOAD NOT PERMITTED, pls. contact orange. Ok, vorbesc cu X de acolo si-mi zice ca Orange nu incurajeaza asemenea practici...
    Cer factura detaliata, nu intra in "company's policy", dar managera lor ma va contacta in 24 ore. Nu a facut-o nici in 48 ore...
    A...inainte de asta mi-au zis sa-mi blochez direct debit-ul sa verifice a lor Integrity Team. Au facut-o si se pare ca e corecta factura, dar nu pot sa mi-o trimita detaliat.
    Asadar, luni la prima ora sun la Ofcom (deja sunt inregistrata la ei ) si apoi la Ombudsman. Atat pot sa spun: pot sa ma puna ei si pe mama listelor negre...nu le platesc 1 p. Nu sunt decat niste hoti, din cauza carora nu dorm noaptea.

    In alta ordine de idei, imi schimb compania, virgin sau vad eu ce. Care dintre cele landline ofera unlimited broadband, timp pana la instalare minim si (dar asta cred ca e prea mult) customer support la un nr. care incepe cu 01, 02, 03...
    Multumesc mult si feriti-va de mobile broadband!
     
  7. parteneru

    parteneru New Member

    Joined:
    Jan 24, 2009
    Messages:
    888
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Rebecca, eu as plati factura si in acelasi timp as face si o plangere la institutia mentionata de tine. Daca nu vei plati factura, asta va arata chiar rau pe raportul tau de credit si s-ar putea sa te afecteze atunci cand iti este lumea mai draga.

    Eu am refuzat plata unei facturi la Virgin si in acelasi timp am facut o plangere adresata tot celor de la Virgin. In final, mi-au dat dreptate, mi-au sters datoria si am rasuflat usurat, dar daca nu as fi avut castig de cauza cred ca as fi regretat neplata facturii. -staycool- taycool-
     
  8. cata246

    cata246 New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1,328
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Nu stiu ce sa mai zic citind aceste postari ale voastre.
    Exista aici sistemul acesta ,in care daca nu platesti o factura,care poate fi ULTRAINCARCATA,te dau astia la credit score.La fel am patit si eu cu gazul si cu electricitatea.Am schimbat suplierul,si primesc last bill de la last suplier.Stupoare---240£la gaz,plus 220 la electric,desi evident platisem lunar prin direct debit,desi central heating nu-mi functiona (deci si fara apa calda) de 2 luni,deci fara sa folosesc gaz deloc,doar curent.
    Hopa,trei zile mai tarziu,primesc un alt last bill la gaz--430 lire de aceasta data.
    Am zis si eu ca Rebbeka-sa le plateasca mutu.
    Astept remiderurile lor si oi mai vedea eu.
    Ideea e,ca odata ce esti prins intr-o "afacere" din asta ,mare atentie,va sfatui sa tineti toate facturile,notATI tot ce consumati extra,etc,etc,tineti o evidenta cat de cat!!
     
  9. rebecca_uk

    rebecca_uk Active Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    6,274
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Bounds Green
    Home Page:
    Problema e ca eu am incercat sa rezolv cu ei pe cale amiabila. Dar se pare ca ma ignora...
    In plus am notat detalii de la convorbirile avute cu ei...si le-am cerut sa verifice ca am intrebat multe lucruri ca doar de aia "calls are recorded for training purposes". In fine, mi se pare de bun-simt din partea lor sa-mi trimita 'itemised bill". Eu chiar nu am de gand sa le platesc 135 de-a moaca. Sunt deja inregistrata la Ofcom, am rezolvat o data, iar acum o iau de la capat. Iar managera respectiva a zis ca revine cu un telefon in 24 ore, i-am dat 48. Nu pot spune ca nu am respectat conditiile lor. Dar cu partea lor de contract cum ramane...ca netul lor nu numai ca a venit gloata pe factura, dar e si foarte incet.-explain- xplain-
    In fine, trec la altii sa nu mai aud de mobile broadband, din cele fixe stie cineva vreo oferta? UNLIMITED...Multumesc mult. -thankyou- hankyou-
     
  10. cata246

    cata246 New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1,328
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0

    Rebecca te rog trimite-mui si mie pe privat daca poti site-urile astea sau adresele unde poti face plangeri,mersi!!!
     
  11. radio

    radio New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    126
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Salut Rebecca,

    Nasoala patania ta cu cei de la Orange. Din pacate, mobile broandband-ul nu mi-a fost niciodata drag. Intotdeauna vine cu surprize din cele mai aiurea. Una e limita de transfer, in cazul tau de 3 gb. Alta, de pe la alti operatori, sunt restrictiile prin care ti se taie accesul la anumite servicii... .
    Sunt de aceeasi parere ca si Partenerul. Daca nu o scoti la capat cu ei, va trebui sa platesti factura in cazul in care nu vrei sa ai probleme pe viitor. Odata introdusa in baza de date a rau-platnicilor, chiar daca nu e vina ta, s-ar putea sa nu-ti mai fie acceptate cererile din viitor pentru abonamente/contracte cu diferiti furnizori de servicii. Ori va trebui sa platesti depozite care cel mai adesea vor depasi factura ta de acum. Mie, de exemplu - mai pe la inceputuri - ca sa imi activeze serviciul de telefonie internationala mi-au solicitat £200 depozit. Desigur, daca platesti si nu dai teapa, ii vezi inapoi dupa o anumita vreme. Dar, nu vrei sa ai depozite peste tot. :D

    O recomandare pe care ti-as putea-o face este aceea pentru broadband de la O2. Sunt nelimitati in trafic... fara taxe extra sau limitari de viteza*.

    S-ar putea sa mai fie si Virgin. Dar nu sunt sigur. Ai grija cu BT, ... la fel au si ei taxa pentru fiecare Giga transferat peste o anumita limita. Depinde de abonament.

    Revenind la problema facturii tale @ Orange, totusi, s-ar putea sa te aiba la mana. In oferta lor scrie ca ai o limita de transfer de 3GB/luna, iar fiecare GB suplimentar pe care il descarci = £15 sau 1.46p/MB. Pentru un utilizator light, 3Gb pot fi suficienti. Pentru cineva care asculta radiouri online, urmareste posturi tv online, navigheaza suficient de multe ore intr-o zi... e usor sa faci 10Gb suplimentari.

    Personal, in fiecare zi am transfer de 1.38Gb doar pentru emisia radio + cat fac in rest = aprox. 70Gb / luna. Nu vreau sa ma gandesc cat m-ar costa la Orange mobile. Cam £1000/luna. :))) Asa, ma costa doar £7.5/luna.

    Mare atentie la Terms&Conditions. Nu va luati dupa ceea ce spun cei de la Customer Service. De cele mai multe ori sunt niste 'aerieni' care iti raspund de prin India, ori idioti cu intentie - aceea de a-si vinde produsul.

    Informatiile detaliate sunt prezente in de obicei sub forma unor caractere minuscule, si evident in contract.

    Cristi.
     
  12. cata246

    cata246 New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1,328
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Intentionez si eu sa-mi fac un contract cu cei de la 3 pt internet mobil,l-as lua pe cel mai ieftin,m-ar ajunge la jumatate de pret 7.50 £/luna,2Gb,din reclama lor.Ce vreau eu sa intreb,pe cei ce cunosc astfel de lucruri,imi va fi asta indeajuns doar pt a accesa internetul si a asculta radio eventual de la servici?Deci nu sunt interesat in downlodari si alte chestii din astea.
    Dar,tinand seama de ce s-a postat mai sus,mi-e teama ca factura mea sa nu "creasca " brusc,si apoi,fiind prins in contract,sa nu mai pot da inapoi.
    Mersi de orice raspuns!!
     
  13. nikol

    nikol New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    23
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Mie mi se pare cel mai buna interenetul pre pay...
    15 lire pentru 2 gb
     
  14. bichonu

    bichonu New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    41
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    cata246 , eu folosesc mobile broadband de la 3 , si sunt multumit sincer sa zic , mai pica el citeodata dar rar , sunt la pay as you go , si il incarc lunar cu 15 lire la 3 gb . In general il tin aprins pe messenger 24 din 24 , si imi mai si ramine o caruta credit , deci , eu zic ca se merita ceea ce vrei tu .
    -kiss- iss-
     
  15. bichonu

    bichonu New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    41
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    cata246 , eu folosesc mobile broadband de la 3 , si sunt multumit sincer sa zic , mai pica el citeodata dar rar , sunt la pay as you go , si il incarc lunar cu 15 lire la 3 gb . In general il tin aprins pe messenger 24 din 24 , si imi mai si ramine o caruta credit , deci , eu zic ca se merita ceea ce vrei tu .
    -kiss- iss-
     
  16. cata246

    cata246 New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1,328
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0

    Multumesc de raspuns,cred ca ma duc cand sunt liber sa ma "bag" cu 3,plus ca eu,deja avand telefonul de la ei,cu contract,voi avea la jumatate de pret,mai am o chestie-voi putea folosi in paralel conexiunile-adica eu acasa am skybroadband,care vine la pachet cu celelalte de la sky,de care sunt f multumit si pe care dau doar 5 pe luna.Dar la servici va trebui sa folosesc 3-ul mobil,caci sky-ul nu da inca.Se poate face asta pe acelasi laptop?Scuze daca e o intrebare pt novici,dar sincer habar nu am!! -kickme- ickme-
     
  17. rebecca_uk

    rebecca_uk Active Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    6,274
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Bounds Green
    Home Page:
    Ai grija la radio...dar, pe de alta parte, daca e pay as you go, nu e pericol. Doar se opreste, in cel mai rau caz. -badteeths- adteeths-
     
  18. bichonu

    bichonu New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    41
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    atitea tepe poti lua in Anglia asta de nui adevarat , nu trebuie nimik luat cu contract , totul sa fie pay as you go , numai tepe , ca si mie cu o luna in urma mi-am luat un telefon la contract , toate bune si frumoase cind ma trezesc ca in loc de 14 lire abonamentul vine 21 , ca cica , asigurarea telefonului care trebuia sa fie gratuita 3 luni ,a fost numai 2 saptamini si tot asa , nu stiu de ce , dar imi pare ca sunt mai hoti ca cei de acasa , iti vind ei lucruri de calitate , dar serviciile lasa de dorit mult , cind am sunat prima data la 3UK , sa fac o plingere ca nu imi merge messul la telefon , ulterior am aflat ca relatiile cu clientii isi au sediul undeva in Pakistan , si mia raspuns un baietas , ca mia raspuns scurt , my frend stingel si reaprindel , o sa mearga ...
     
  19. cata246

    cata246 New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1,328
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Uite ca am facut-o si pe asta!
    Mi-am luat azi dimineata modem si 18 luni contract,la juma de pret de la 3,ca sunt clientul lor pe mobil,asta ca sa pot vedea si la serviciu noaptea ce se mai posteaza pe aici,in special la topicul despre PAPA -badteeths- adteeths-
    Deci am cam 15 minute de cand am inceput,viteza este excelanta,si pe moment pare OK,la 7.5 £/luna,plus ca acasa voi putea folosi si vechea conectie.
    Probabil deja stiti,dar la un contract de 24 luni,30£/luna va da mocca un laptop,plus conexiune internet,pt cine are nevoie
     
  20. adynutza

    adynutza New Member

    Joined:
    Jan 17, 2009
    Messages:
    366
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Bine ca aud de o experienta buna cu internetul de la 3, sper sa te tina...
    Am si eu.. si desi mai am cateva luni bune de contract i-am chemat pe cei de la BT sa-mi puna landline si dupa aia sa-mi pun net de la un provider serios.
    Cei mai prost cheltuiti bani cei pe internetul de la 3. Daca la inceput mergea acceptabil acum merge din ce in ce mai rau, nu reusesc nici sa citesc un mail, dau de 3-4 ori refresh la cate o pagina... innebunesc de cate ori pe zi vad "This page cannot be displayed". Am sunat la ei de vreo 2-3 ori sa ma plang, insa ma tin indienii cate 40-50 de min la tel (payed) si ma pun sa clear the cookies si alte prostioare de genul, de parca asta ar rezolva problema. (by the way, stau in Londra si se presupune dupa ce imi spun baietii de la call centre ca la codul meu postal am semnal foarte bun). Am trimis si dongle-ul la repair, m-am certat cu ei o gramada si concluzia se pare ca e ca asta e ... o sa mai platesc si restul de contract aiurea (desi ar tb sa fie produs "not fit for purpose).
    Intre timp am dat search-uri pe net despre mobile broadband de la 3 si sunt o groaza de plangeri. La un test speed aseara aveam ...da-dang!!! ... 84kbs! si melcul tusti pe langa internetul meu...
     

Share This Page