20.7 C
London
Sunday, July 05, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

inregistrare dupa obtinerea NINo, ca platitior de taxe

Discussion in 'BINE ATI VENIT!' started by lumidee, Aug 30, 2011.

1. lumidee

lumidee New Member

Trophy Points:
    0
    Hello,
    Eu am obtinut NINo anul trecut in toamna dar in decembrie a trebuit sa ma intorc in tara pentru a avea grija de mama mea, care intre timp a si decedat. As vrea sa ma intorc in Londra si sa lucrez ca self empl. As vrea sa ma inregistrez ca platitor de taxe si nu stiu ce trebuie sa fac sau ce documente imi trebuie. Cine a trecut deja prin asta poate sa-mi dea cateva informatii. Va multumesc din suflet.

2. Lancelot

Lancelot New Member

Trophy Points:
    0
  3. pop1982

pop1982 New Member

Trophy Points:
    0
    ai dreptul sa vi s sa muncesti ca self employed cand vrei, dar din momentul in care incepi activitatea trebuie sa te inregistrezi ca self employed completand formularul cf1 pe care il gasesti la orice HMRC office sau PM adresa ta de email si iti trimit eu un formular, daca ai nevoie de ajutor la completare nu ezita sa ma contactezi

4. pop1982

pop1982 New Member

Trophy Points:
    0
    in maximum 3 luni de la inceperea activitatii de self employed

5. adelaide_

adelaide_ New Member

Trophy Points:
    0
    postez aici, sper ca e bine; aveti idee cum e cu amenda de la HMRC? Adica, daca scrisoarea de la HMRC care contine UTR-ul a ajuns acasa, dar nu zice nimic de amenda (desi cele 3 luni au fost depasite), e ok? Sau amenda vine (poate veni) ulterior?
    Multumesc ,

6. alyyn2045

alyyn2045 Member

Trophy Points:
    16
    amenda nu e mare ..doar 100 lire...

7. kikilici

kikilici New Member

Trophy Points:
    0
    esti self employed? poti sa aplici de taxe online, aici http://www.hmrc.gov.uk/selfemployed/ -da-da-
    din ce an esti SE? nu ti-a venit niciodata scrisoare sa platesti UTR-ul?

8. kikilici

kikilici New Member

Trophy Points:
    0