22.1 C
London
Friday, August 12, 2022
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

fizioterapeuti

Discussion in 'SANATATE' started by lavinia31lazarescu, Feb 19, 2012.

1. lavinia31lazarescu

lavinia31lazarescu New Member

Trophy Points:
    0
    Sunt asistent medical generalist,lucrez intr-o sectie de Recuperare Medicala... In urma unor cursuri am obtinut gradul de asistent balneofizioterapeut.. Ce pasi trebuie urmati in UK pentru a lucra ca fizioterapeut??????

2. Mutu

Mutu New Member

Trophy Points:
    0
    Incearca prima data ca si nurse, aplica la NMC pentru PIN si apoi gandeste-te la specialitati. In UK specialitatea ta este separata de nursing, sunt scoli diferite.
    Citeste topicurile despre asistenti medicali, asta ca sa-ti faci o idee cum se prezinta sistemul britanic.
    In alta ordine de idei, pentru linistea ta iti spun ca NMC-ul nu recunoste specialitatile din Romania. Doar cele 4 de baza: generalist, pediatrie, mental si midwifery. Recunosterea in cele 4 domenii se face ca si debutant. Nimic mai mult!
    Succes!

3. lavinia31lazarescu

Trophy Points:
    0
    Am trimis actele la NMC ,sper sa primesc raspunsul cat mai repede... In cazul in care ma accepta si am sa ajung sa lucrez acolo ca nurse ,pot sa ma inscriu la cursuri pentru a obtine dreptul de a lucra in fizioterapie?????????????????

4. Mutu

Mutu New Member

Trophy Points:
    0
    Da! Poti sa faci ce vrei dupa, insa o te coste cateva lire bune toate cursurile pentru ceea ce vrei sa faci.
    Dupa ce-ti primesti PIN-ul, cauta-ma, poate am ceva pentru tine.

5. lavinia31lazarescu

Trophy Points:
    0
    Cat trebuie sa astept pana primesc raspunsul de la NMC pentru obtinerea PIN?????

6. Mutu

Mutu New Member

Trophy Points:
    0
    Lavinia, daca citeai putin topicele despre asistenti medicali, iti dadeai seama ca nu exista un termen fix. Cativa asistenti au primit PIN-ul in doua-trei luni, altii dupa sase luni sau chiar mai mult. Eu spre exemplu l-am primit dupa doi ani si jumatate.

Rabdare!