9.8 C
London
Thursday, April 15, 2021
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Edinburgh,Aberdeen sau Dundee?city sau un orasel?

Discussion in 'SEZATOARE' started by maricosti, Aug 11, 2008.

1. maricosti

maricosti New Member

Trophy Points:
    0
    salut tuturor! ce parere aveti dragii mei ,unde credeti ca e mai bine,intr-un oras mare sau unul mic si linistit.sint aici de 3 ani in acelasi loc ,Montrose unde am lucrat din greu ca senior carer,nu am avut timp de mine nici un minut,platita prost,facind tot timpul overtime,sint terminata fizic si psihic,nu stiu cred ca sintem multi in situatia asta,lucrind cit de multe ore cu putinta.in sfirsit dupa 3 ani am pin ul nb si acum lucrez ca nurse,dar nu sint mai fericita,nu prea fac ce am invatat acasa ,sint un fel de secretara,infirmiera,etc ,numai as med nu sint.deci din acest punct de vedere nu sint multumita;apoi nu am prieteni,pe aici prin zona nu vezi romani,orasul e mic, nu gasesti un job ca lumea,e plictisitor rau.in sfirsit m-am trezit si m-am decis sa aflu altceva,un nou job,un alt oras mai mare,mai plin de viata,nu stiu si am nevoie de cineva sa ma convinga ca intr-un city viata ar fi mai buna.si eu si sotul meu am stat aici convinsi ca untr-un oras mic cheltuielile sint mai mici,dar nu stiu ,o viata avem si parca in ultimii 3 ani timpul s-a oprit.deci,Edinburgh,Aberdeen sauDundee aici in zona Scotland,voi ce credeti?am vizitat Edinburghul si am fost f incintata,e ff frumos,la fel si Aberdeenul,mi-e frica totusi de chiriile mari,sotul meu nu vorbeste engleza cursiv,e stressat de interviuri;in Dundee am fost de mai multe ori,pare ok cred ca e mai ieftin,si nu stiu ce sa fac,unde?voi ce ati face?am nevoie de prieteni,vreau sa-mi schimb viata in bine,spuneti-mi parerea voastra si pt mine va conta enorm,voi considera ca nu sint singura aici ,ca va am pe voi ,romanii de pe forum.multumesc si va doresc numai bine.

2. preston

preston New Member

Trophy Points:
    0