3.4 C
London
Saturday, November 18, 2017
£1 = 5.20RON / €1.12 / $1.32

echivalare studii Romanian teachers

Discussion in 'FAMILIE' started by min_nis, May 2, 2009.

1. min_nis

min_nis New Member

Trophy Points:
    0
    nu stiu unde sa postez aceasta intrebare despre echivalare de studii,si romanian teachers care au reusit sa se angajeze in uk si procedura de urmat(eu fiind de vreo 13 ani teacher,specializare engleza si germana -in management position- (Head Of English Depart.))in prezent in concediu in Ro.

m-ar interesa ceva part-time,care sa mi lase timp si pt familie,sau subsitute teacher( nu ma vad stind acasa si nefacind nimic,plus sunt genul de at profesor pasionat de meserie)

prin 1994 am facut practica in uk ca NNEB student/ teacher assit.pt vreo 3 luni ,intr- o elementary school in Grantham,dar nu stiu nimic depre conditii de angajare propriu-zisa.tot ce aflat este ca diploma de BA din Ro ,chiar si tradusa in engl.nu este suficienta sau recunsocuta.
    Daca aveti info pe acest subiect si ma puteti ghida va
    foarte multumesc.
    daca nu am postat bine va rog sa o mutati unde trebiue
    merci
    doriana:cheer:

2. kitten

kitten New Member

Trophy Points:
    0
    Doriana, aici iti cauti post de profesor cum ai cauta orice alt post, nu e ca in Romania - prin Inspectoratul Judetean si tot cosmarul asociat.

Doua website-uri ti-as recomanda:

Times Educational Supplement
    http://www.tes.co.uk/jobsHub.aspx

Eteach
    http://www.eteach.com/default.aspx

Poti sa-ti gasesti un post cu program normal sau partial, de profesor sau de asistent, temporar sau permanent etc.