17 C
London
Sunday, September 22, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Drept de munca pentru profesori romani in UK?

Discussion in 'ARHIVA' started by little miss sunshine, May 10, 2007.

1. little miss sunshine

little miss sunshine New Member

Trophy Points:
    0
    Hello, everybody! :)

Sunt profesoara de engleza si locuiesc in Oxford. Momentan lucrez ca nanny aici, dar pe viitor m-ar interesa sa ma intorc la catedra. Am aplicat pentru QTS (Qualified Teacher Status), numai ca mi s-a cerut un document de la Ministerul Educatiei care sa confirme calificarea mea ca si profesor, materia predata si varstele la care pot preda, definitivarea in invatamant si daca aceasta reconoastere intruneste termenii Directivei 89/48.

Din nou hartogarie, ceva tipic romanesc, nu? -scratch- cratch- Dar vad ca nici in Anglia nu scapam de asa ceva -violent-

Va rog, daca ma puteti ajuta cu cateva informatii despre acest document. De unde si cum se poate obtine?

Multumesc! Best wishes. Lilly xx

2. dodocct

dodocct New Member

Trophy Points:
    0
    Re: Am aplicat pt QTS I need some help pls!

Salutari! Nu-ti pot spune de unde poti face rost de un asemenea document dar stiu ca exista o organizatie acreditata de stat, singura de altfel din uk, care echivaleaza diplome si certificate din afara uk.Adresa este www.naric.org.uk.Bafta !

3. dodocct

dodocct New Member

Trophy Points:
    0

Scuze!Rectific www.naric.org.uk

4. spin

spin New Member

Trophy Points:
    0

Hi Miss Sunshine,