5.3 C
London
Saturday, December 14, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Compania poate obtne Blue Card pentru mine ?

Discussion in 'EMPLOYMENT' started by geo86, Mar 24, 2012.

1. geo86

geo86 New Member

Trophy Points:
    0
    Salutare prieteni,

Lucrez ca Self-Employed, am Yellow Card de aprox. 2 luni si sunt aproape sa iau un job bun.
    Numai ca patronul firmei ar prefera sa fiu Employee sar nu pot pentru ca n-am Blue Card.
    Am NINo si UTR.
    Cum ma poate ajuta compania ca sa iau Blue Card-ul sau ce trbuie facut ca sa il obtin repede ?
    Am luat deja in considerare varianta ca sa lucrez ca Self-Employed dar eu vreau sa fiu Employee. :)

Multumesc!

2. sapanta

sapanta Active Member

Trophy Points:
    38
    compania va putea aplica, dar cred ca primul card va fi roz, apoi dupa un an blue...

3. albea

albea Active Member

Trophy Points:
    38
    Occupation:
    Taxi driver
    Raspuns clar si fara echivoc: NU. Unica posibiliate care o ai acum sa iei BC este sa devii dependent de cineva care deja BC sau YC. Compania poate aplica pentru tine numai in anumite situatii si numai pentru AWC.

4. geo86

geo86 New Member

Trophy Points:
    0
    Eu am aplicat imporeuna cu sotia, ea ca dependent de mine.
    Eu am luat Yellow si ea Blue dar in acele scrisori scrie ca eu trebuie sa raman Self E. cel putin 12 luni din momentul in care sotia lucreaza legal.
    Inteleg ca nu prea este alta varianta in afara de Self E., cel putin pentru un an, pentru ca Purple Card inseamna sa ies din statutul de Self E. deci incalc regula de mai sus.

Pfff....incurcate-s caile Reginei. :)

5. catad

catad Active Member

Trophy Points:
    38
    daca iei AWC, ceea ce este putin probabil, sotia va fi in continuare cu BC ca dependent de AWC. Nu faci nimic decat le comunici ca esti AWC si vrei schimbat statutul la BC-ul sotiei. Despre ce fel de job este vorba sa poti primi un sfat in leg cu posibil de obtinere AWC?

6. geo86

geo86 New Member

Trophy Points:
    0