24.6 C
London
Sunday, August 09, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Ce sanse am sa emigrez in UK???

Discussion in 'EMIGRARE' started by dnlmihaela, Aug 3, 2010.

1. dnlmihaela

dnlmihaela New Member

Trophy Points:
    0
    Ce sanse am sa plec in Uk.

Buna tuturor.

Ma numesc Mihaela am 30 de ani. In prezent lucrez ca pc operator la o scoala in Ro dar as vrea sa plec in Uk. Am aplicat la totul felul de joburi pe total jobs, e jobs, red co uk,am trimis aplicatii online si scrise chiar am dat si telefoane dar mi se spunea ca jobul e ocupat sau nu mai e disponibil. Si cred ca se intampla asta datorita faptului ca sunt din Ro. Pentru ca atunci cand spuneam ca sunt din Rom simteam ca nu e ok. Desi nu vreau sa cred asta. Totusi tind sa cred ca e mai greu sa aplici din Ro, pt. un job de acolo. Angajatorii nu au incredere. Una e sa fii acolo si sa cauti un job si alta e de aici. Am incercat sa ma informez la diferite firme intermediare din Ro. Ma intereseaza domeniul hotelier sau ceva legat de public relations.
    Dupa cum am spus in prezent lucrez ca pc operator la o scoala,am terminat si universitatea Adm.Publica, care sincer nu stiu cat ma ajuta pt. ca aici in Ro nu ma ajuta deloc. Cu engleza ma descurc cat de cat.
    Sper insa sa pot face ceva pana la urma.
    Credeti ca am sanse reale sa plec?
    Astept raspunsul vostru.

2. canishu

canishu New Member

Trophy Points:
    0
    Re: Ce sanse am sa plec in Uk.

Din fericire, plecatul in UK nu e o loterie, ci o determinare. Daca vrei pleci, daca nu, nu. Deci depinde numai de tine daca si cand ai sa pleci.
    Sansele intervin cand ajungi deja aici. Dar pot fii influentate tot de taria cu care vrei sa te descurci.
    Daca vrei ceva cu adevarat, trebuie sa dai cu pumnul in masa si sa iti faci cunoscuta situatia. Nu crede ca cineva o sa vina sa iti zica ca meriti o promovare.