2.4 C
London
Tuesday, January 25, 2022
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

BlueAir intra in FALIMENT si fura pe cine poate

Discussion in 'LONDON' started by prodehar, Aug 20, 2011.

  1. Lancelot

    Lancelot New Member

    Joined:
    May 14, 2011
    Messages:
    626
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Imi place cum suna... "low-cost airport". De termenul asta chiar ca nu am mai auzit -ras2-

    De mega planuri am tot auzit in Romania post decembrista... Funar dorea metrou la Cluj, Dragomir (ala de la liga de fotbal) isi anunta candidatura la primarie in Bucuresti prin intentia de a costrui bulevarde subterane, etc., etc... Daca s-ar face macar 0.1% din ceea ce tot vorbeste pe acolo ar fi tare bine...
     
  2. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    da, suna cam ciudat "low cost airport", mai ales cand ma gandesc la luton unded tre platesti sa lasi pe cineva cu masina, sa iei un carutz, sa cumperi pungi pt gel / lichide.

    toate astea sunt gratis la un aeroport normal, chiar mai orientat spre low cost - gatwick
     
  3. TMihai

    TMihai New Member

    Joined:
    Jun 7, 2011
    Messages:
    121
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    La luton in prima ora de parcare e gratuita. :)
     
  4. dromaderu

    dromaderu Active Member

    Joined:
    Nov 16, 2010
    Messages:
    5,762
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38


    -ras2- -ras2- -ras2- -nu-ma-uit- -plans2-


    Prietene, fara suparare,

    pe care Luton ai parcat tu, cu prima ora free?
    Si pentru pick-up, ala de 20 de minute, dai 1 £

    O jumatate de ora ,la short stay, este 4.20sau 4.30,

    apoi, ora (prima) ajunge la 7.20£

    Astea sunt info de acu 12 zile , nu stiu, poate s'o fi schimbat ceva intre timp dar, indoim'as!
     
  5. Lancelot

    Lancelot New Member

    Joined:
    May 14, 2011
    Messages:
    626
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Da, dar la Gatwick nu ai unde sa stai jos pana nu treci de filtre...

    TMihai & Dromaderu... prima jumatate de ora e gratis in parcarea de dinainte de pod pe dreapta cum mergi spre aeroport. A fost o ora, acum e 30 minute. Faza urata e ca daca depasesti si un minut platesti tarif de o zi, £17.00...

    De la parcarea aia ei autobuzul (gratis) sau chiar mergi pe jos. Eu am preferat sa merg pe jos decat sa astept autobuzul.
     
  6. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    a fost... la mid term... acum e doar juma de ora.
    in care nu ai timp sa te duci si sa te intorci cu cineva de la terminal.

    Prices

    If you do not wish to pre-book your parking and simply turn up and pay the following prices apply from 5th August 2011.

    Up to 30 mins £ FREE
    Up to 1 hour £4.80
    Up to 2 hours £ 7.50
    Up to 3 hours £ 10.00
    Up to 6 hours £14.00
    Up to 24 hours £18.80

    Each additional day or part there of will be charged at £18.80 per day

    Credit card payments will be charged at £1.95. There are no charges for using a Debit card.

    Free Pick Up, Free Drop Off, Free 30 Minutes Parking, Free Bus Transfer to Terminal

    The Mid Term Car Park also offers facilities for passenger drop off, pick up or free parking for 30 minutes.

    Take a ticket on entry to the car park.

    Take the free shuttle bus to the terminal which departs every 10 minutes from a sheltered stop and takes two minutes*.

    Present ticket at exit barrier on departure. If stay is under 30 minutes there is no charge.

    *At peak times the transfer may take longer
     
  7. Lancelot

    Lancelot New Member

    Joined:
    May 14, 2011
    Messages:
    626
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Las' ca face ala de la Blue Air aeroport la Adunatii Copaceni si toata lumea va fi luata cu Maybach-ul de la Arcul de Triumf ... -ras4-
     
  8. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
  9. Amalia1

    Amalia1 New Member

    Joined:
    Aug 29, 2011
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Preluat din Curierul National
    Anul 16, nr. 6014. Marţi, 21 Iunie 2011



    DHL cere din nou insolvenţa Blue Air
    Eveniment - Afrodita Cicovschi / afrodita.cicovschi@curierulnational.ro
    (citeste alte articole de acelasi autor »)

    DHL Internaţional România SRL este unul dintre creditorii care au obţinut insolvenţa companiei în toamna anului recut
    Curtea de Apel Bucureşti a admis însă recursul formulat de compania aeriană, astfel încât, nerecuperându-şi datoria, DHL a iniţiat un nou proces
    În momentul de faţă, pe rolul Tribunalului Bucureşti se află 19 astfel de procese

    Unul dintre creditorii care ceruseră insolvenţa Blue Air, DHL Internaţional România SRL, s-a adresat din nou Tribunalului Bucureşti cerându-şi drepturile, nemulţumit de decizia Curţii de Apel de a admite recursul Blue Air faţă de intrarea sa în insolvenţă. Procesul a fost înregistrat vineri sub numărul 48623/3/2011, primul termen fiind stabilit pentru data de 25 octombrie 2011.
    Începând cu luna septembrie 2009 şi până în prezent, pe rolul Tribunalului Bucureşti au fost înregistrat nu mai puţin de 23 de procese în care diferite companii au cerut insolvenţa companiei aeriene, dintre care 19 sunt încă pe rol.
    Printre creditorii care au chemat în instanţă Blue Air se numără şi Carpatair SA, dosar în care Tribunalul Bucureşti a dispus, la data de 29 septembrie 2010, intrarea în insolvenţă a Blue Air, desemnând administrator judiciar provizoriu societatea Assistance Insolv SPRL.
    La 17 martie 2011, Carpatair înregistrează pe rolul Tribunalului Bucureşti un alt dosar în care cere insolvenţa Blue Air, cerere respinsă ca urmare a admiterii de către Curtea de Apel Bucureşti a recursului formulat de Blue Air împotriva sentinţei de intrare în insolvenţă.
    În urma acestui recurs, instanţa Tribunalului Bucureşti a luat act de renunţarea la judecarea cererilor de declaraţie de creanţă formulate de 30 de creditori intervenienţi, precum şi cererea de intervenţie în interes propriu formulată de SC DHL Internaţional România SRL.

    Are sau nu datorii Blue Air?

    În luna martie a anului trecut, Carpatair ceruse insolvenţa Blue Air, în contul unei datorii în valoare de 30.000 de euro, ca urmare a închirierii unei aeronave SAAB 2000 către Blue Air, în septembrie 2009.
    "La câteva zile după ce am depus dosarul de insolvenţă, Blue Air ne-a achitat datoria şi noi le-am dat hârtie că am primit banii. Dar după acest lucru ei nu s-au dus, probabil, la tribunal să închidă dosarul. Diligenţele pentru închiderea dosarului erau treaba lor", declara atunci Paula Ardelean, vicepreşedinte al Carpatair.
    Anul trecut, în cadrul procesului de restructurare Blue Air a renunţat la cinci din cele 11 avioane pe care le opera şi la 300 din cei 800 de angajaţi. "Am returnat cel de-al cincilea avion pe 15 septembrie şi am rămas doar cu şase, iar capacitatea de transport a scăzut cu 40%", susţine, la 17 octombrie 2011, Gheorghe Răcaru, directorul de strategie şi dezvoltare al grupului din care face parte operatorul low-cost, pe data de 17 octombrie.

    Lista creditorilor care au cerut insolvenţa Blue Air la Tribunalul Bucureşti

    SC Service Excellence Solutions SRL - conexat la dosar 13886/3/2010,
    Regia Autonomă Aeroportul Internaţional George Enescu Bacău
    SC Regional Air Services SRL - termen 13 septembrie 2011
    Complex Hotelier Decebal SA - termen 31 octombrie 2011
    SC Zenith Media SRL şi SC GM&T Internaţional 2000 SRL - termen 22 iunie
    Continental Hotels - conexat la dosarul nr. 48159/3/2010),
    SC 2Bmedia General Executive SRL - conexat la dosarul nr. 48159/3/2010
    SC Aripi Online SRL - termen 22 iunie
    SC Q'NET International SRL - termen 22 iunie
    SC Poligrafia Codex SRL prin lichidator Sierra Quadrant - termen 22 iunie
    SC Hell Advertising SRL - termen 3 noiembrie 2011
    Vega Aviation Limited şi Air Partner Havacilik ve Tasimacilik LTD STI - Air Partner Turkey - termen 9 decembrie 2011
    SC Eurojet Romania SRL - termen 9 ianuarie 2012
    SC Aeromed Clinic SRL - termen 7 februarie 2012
    PDM Corporate Fashion Verwaltungs Limited la SC EOS-KSI Romania SRL - termen 22 iunie
    SC Carpatair SA (în două procese),
    Euroatlantic Airways - Transportes Aereos SA
    R.A. Aeroportul Internaţional Sibiu - termen 16 august 2011
     
  10. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    interesant articolul... mai ales ca asteptam sa si urmareasca dna/dra afrodita (cred ca scrie sub pseudonim)

    revenim
    http://portal.just.ro/InstantaDosar.asp ... AwNDIzNTk3

    Solutie: Dosar nr. 48623/3/2011 Înch Ia act de renunţarea la judecata. Cu recurs în termen de 15 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 16.08.2011. Preşedinte,

    foarte interesant ce se intampla de fapt - blocajul financiar.

    cautand dupa blue air o sa vedem ca si ei dau in judecata agentiile de turism, in timp ce sunt dati in judecata de angajatii dati afara si de alte firme la care intarzie cu plata. unul dintre efectele crizei - nu mai e cash pe piata, platile sunt intarziate, samd

    pt cei car vor sa studieze mai multe dosare -nu-ma-uit-
    http://portal.just.ro/InstantaDosareLis ... stitutie=3

    evident ca asta da prost la imaginea companiei, dar e greu...
     
  11. John Nutt2

    John Nutt2 New Member

    Joined:
    Aug 21, 2011
    Messages:
    12
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Cautand pe google dupa blue air nu prea gasesti referinte bune.Mai ales despre costurile ascunse.
    Una peste alta, am cautat sa-mi iau un bilet la ei , considerand ca , zburand din orasul meu spre Londra ar putea fi mult mai confortabil decat Bucurestiul.
    Asa ca am purces la achizitionarea biletului.La fiecare click NEXT se mai adaugau eurasi la pret.Frumos este ca au si o asigurare de 10 euro pentru cazul in care isi anuleaza zborul , precum au facut la Cluj .Apoi , te avertizeaza ca pt UK un laptop se considera singur bagaj de mana, asa ca , restul merge la cala contra 17 Euro , si tot asa.
    "nu conteaza" am considerat, tot e mai bine decat sa bat drumul pana la Buc si am mai dat un NEXT.Taxa de procesare plata cu cardul ...bun si asta, NEXT..rezervare loc in avion... surpriza. doar 20 de locuri vandute.Avand in vedere ca zborul din Cluj s-a anulat la 40 de bilete vandute deja am inceput sa am strangeri in spate. Adaugand la asta si costul din Luton spre Londra am inceput sa iau in calcul alte variante.
    Prima a fost Wizz Air , suna bine dar pleaca din Baneasa iar preturile erau apropiate de Tarom pt data respectiva.
    A doua Tarom , unde , in pretul biletului erau incluse toate , si bagaj de mana si de cala si check in si tot.Ieseam la pretul blue air cu tot cu drumul pana la Otopeni.
    Am cautat insa si la British Airways si am gasit un zbor spre Londra cu 40 de euro mai ieftin decat Taromul , la fel , totul inclus in pret.Bineinteles ca la ei am gasit clar si explicatia referitoare la faimosul laptop ca bagaj de mana si comparand asta cu ce spuneau cei de la Blue Air mi-am dat seama ca au tradus regulile cu Google Translate. Nu are nici o legatura cu realitatea.

    Pentru mine , Blue Air a iesit definitiv din calcul si pentru viitor datorita modului "romanesc" de asi aburi clientii.Stilul asta m-a facut sa iau decizia de a pleca din Romania unde vad cu ochii.
    In rest , toate bune.
     
  12. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    bun exemplu...

    in general companiile low cost sunt maestri in a gasi cum sa adauge noi costuri. evident ryan air conduce detasat, dar ei au totusi niste principii foarte clare: pret f mic pt cei care se incadreaza in conditiile lor (doar un bagaj de mana, checkin online, aeroporturi secundare), restul se plateste la pret mult mai mare decat un bilet la o companie de linie.

    totusi, pt cei care planifica in avans cu mult timp, pretul la un low cost poate fi destul de mic (chiar incluzand bagajele); as zice ca un plus este faptul ca se accepta 32 kg la un bagaj de cala atat la blue air cat si la wizz. dar restul de plateste destul de scump.

    cred ca pana la urma e decizia fiecaruia - in functie de distanta, cerinte, etc dar cel mai important cum bine ai zis COSTURILE TOTALE (care includ si transportul la / de aeroport)
     
  13. MrsSmith

    MrsSmith New Member

    Joined:
    Sep 4, 2011
    Messages:
    88
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ma indoiesc ca intra Blue Air in faliment, dar nici nu sunt la curent cu noutatile.
    Sistemul online al celor de la Blue Air este mereu cazut, mi-a luat cateva ore bune sa fac rezervari anul trecut. Asta pentru ca-s incapatanata si refuz sa sun sa-mi rezerv bilet, sa-mi repet numele de n ori, nr de carte de debit de inca cateva milioane samd.
    Macar insotitorii de bord sunt ok.

    Eu va recomad cu caldura BA, sunt "zburator frecvent" BA si chiar si cand am avut probleme cu ei, s-au rezolvat in cateva zile. Daca va luati biletele din timp sunt chiar mai ieftine decat Blue Air daca puneti toate taxele.
     
  14. albea

    albea Active Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    4,259
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    38
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Taxi driver
    Location:
    London
    Absolut de acord! Este si parerea mea. Pentru Bucuresti este de departe cea mai buna solutie. Pacat ca nu se informeaza lumea, nu ar mai da tupeul si nesimtirea pe deasupra la companiile (pseudo) low cost.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. MagdaFeraru

    MagdaFeraru New Member

    Joined:
    Feb 26, 2012
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    Vodafone Romania Telesales Consultant for Business
    Location:
    Brasov, Romania
    . Oare sa fie adevarat zvonul care se aude ca intra in faliment si nu le mai pasa? Imi este mila de cei ce si-au cumparat bilete cu ei si nu vor mai putea zbura pentru ca ei au declarat faliment. In fine, sfatul meu. Evita cu orice pret Avioanele de pe timpul lui Aurel Vlaicu, Serviciul Dezgustator si Hotia la drumul mare.[/quote]


    Buna tuturor.Mi-am creat cont aici pentru ca am constatat ca cei de la Blue air sunt cam hoti.Nu stiu cat de falimentari sunt, dar cert este ca sunt hoti, si vreau sa va avertizez si pe voi ce sa faceti :)
    O sa va prezint o povestioara a mea, astfel incat sa nu patiti ca mine.E vorba despre clauze si conditii ce nu apar pe site, si pe care le aflii dupa ce ai luat biletul.Singura fraza pe care o vei primi de la ei este: "-Ne pare rau...dar..."
    Asadar :

    Acum 3 zile mi-am cumparat online un bilet de avion de pe Blue Air .com.In aceasta perioada , ei ofera cele mai mici preturi.Insa doresc sa va ofer cateva informatii foarte utile daca doriti sa va cumparati de aici un bilet.

    Site-ul lor este : http://www.blueairweb.com/
    Va recomand sa utilizati acest link pentru ca alte link-uri cum ar fii :

    blue-air.vola.ro/
    www.esky.ro/Blue-Air sau
    ro.skyscanner.com/linia-aeriana/linia-aeriana-blue-air-0b.html


    va vor trimite pe site-uri care practica taxe si comisioane mari- fiind agentii intermediari.

    *******

    O sa va prezint niste clauze foarte interesante despre cei de la Blue Air, care nu apar pe site, insa daca cititi acest post cu atentie, veti optine o reducere de 15 euro ( 15 puncte/persoana) la fiecare bilet de avion luat de pe blue air.
    Eu am fost atenta la clauzele lor, astfel incat am primit o reducere de 35 euro;)))

    E foarte simplu:


    accesati http://www.blueairweb.com/
    In stanga jos va apare MyBlue - inregistrare ( este un card de fidelizare-dar nu e un card fizic)
    Va creati cont - si veti primi pe mail un username+ o parola + un bonus de 10 puncte = 10 euro , cadou de bun venit la fiecare membru nou wink.gif

    Apoi , la fiecare cumparare de bilet, Blue air ofera bonus:
    5 euro bonus / persoana dus ,sau
    10 euro bonus dus intors:
    citat de pe site-ul lor:


    """""Programul de Fidelizare myBlue :
    http://blueairweb.com/myBlueAir/Regulament
    unde scrie clar :
    "Cei inscrisi vor primi prin posta Cardul de Fidelitate(care nu este neaparat fizic , fiind suficiente username-ul + parola primita) pe care pot acumula cate 10 EUR la fiecare bilet dus-intors cumparat si 5 EUR la fiecare bilet one-way cumparat pe numele titularului de card.
    Odata cu cardul veti primi si 10 EUR/pers de "bun venit"!

    Cei 10 EUR sau 5 EUR, dupa caz, sunt adaugati automat de programul de fidelizare, dupa fiecare cumparare de bilet, si se adauga la bonusul initial. incepand cu momentul inscrierii/activarii cardului, daca comunicati numarul card-ului myBlue in momentul achizitionarii biletului. Acest lucru este posibil numai la achizitionarea biletelor prin Call Center sau la agentia Blue Air Baneasa.
    Daca nu ati comunicat numarul card-ului la cumparare, Va rugam sa trimiteti un email la myblue@blue-air.ro sau sa competati formularul acesta pentru a vi se actualiza contul dupa fiecare achizitionare de bilet.
    Utilizatorul programului de fidelitate are acces prin portalul myBlue la pagina personala CONTUL MEU unde:
    -poate modifica datele personale
    -poate modifica parola de acces
    -poate monitoriza situatia bonus-ului acumulat (primit, consumat, ramas)
    Bonus-urile se acorda numai titularului de card!
    CUM POT FOLOSI REDUCEREA ACUMULATA?
    Reducerile acumulate pot fi folosite pentru cumpararea cu discount a unui bilet de avion pentru orice destinatie Blue Air, numai din agentia Blue Air Baneasa (Aeroportul Baneasa, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 40) sau prin Call Center - apel la 1499- taxat cu 0,62 centi /min.
    Biletul de avion achizitionat cu reducere sau gratuitate* este EXCLUSIV destinat titularului de card, deci nu poate fi emis decat pe numele care figureaza pe card """"


    - deci scrie clar ca punctele sunt alocate imediat dupa cumpararea biletului.Am utilizat interfata noua de rezervare bilet ,la link-ul: https://open.blueairweb.com/default.aspx?lang=ro-ro astfel incat am oferit datele cardului meu la Pasul 4-Pasageri, si am si trimis mail catre My Blue la adresa : myblue@blue-air.ro pentru alocarea punctelor.Daca nu urmati acesti pasi, nu veti primi punctele.Si veti fi apoi nevoiti sa sunati la ei -crezand ca aveti puncte in cont, si dupa ce va vor tine exact 4 minute in asteptare + 20 minute in apel- 24 min x 0,62 centi/min = 14,28 euro fara tva...va vor spune ca nu aveti inca puncte in cont si ca va trebui sa urmati pasii respectivi, dupa care sa sunati din nou , si sa o luati de la capat - un apel de 20 min , unde la sfarsit , cand sa oferiti datele cardului- va vor spune ca se accepta doar card Visa sau Mastercard - deci inca vreo 15 euro fara tva pentru apel.
    O alta clauza neplacuta este ca in momentul in care veti dori sa apelati al 1499 sa cumparati biletul de intoarcere pe baza punctelor primite cand ati achizitionat online biletul de dus- Va vor spune ca punctele se aloca dupa zbor- ceea ce este fals.Aveti dreptul sa faceti la ei reclamatie, pentru ca pe site - la conditii si detalii My Blue, este scris clar faptul ca punctele se aloca imediat dupa cumpararea unui bilet dus , si nu dupa efectuarea zborului respectiv-pentru care s-a achizitionat biletul.
    Pe site, la sectiunea "detalii My Blue" link:
    http://www.blueairweb.com/myBlueAir/Detalii-myBlue scrie ca punctele se aloca dupa zbor, ci imediat dupa cumpararea biletului.

    E bine de stiut: daca doriti sa luati un bilet de dus intors ,de pe Blue air, e mai bine sa le cumparati separat: intai luati biletul de dus online,cu cardul - neaparat pe pagina data de mine astfel veti fii victima unui fishing sau veti plati mai mult daca este site-ul; unui intermediar/agentie, si acrdul sa fie numai VISA SAU MAESTRO.
    vi se aloca in cont 15 puncte /persoana ( 15 euro adica ) si se pot utiliza cand cumparati biletul de intoarcere.Insa pentru a cumpara biletul de intoarcere, trebuie sa sunati la 1499 si sa aveti la dvs cardul de credit- care poate fii doar Master Card sau Visa ( Maestro nu sunt ok ) .


    Eu am cumparat un bilet de doua persoane:Bucuresti-Londra : spre exemplu :
    Eu ( Magda) - si Jack ( pretenul meu).
    Am creat cont My blue pe numele Magda - am primit bonus 15 euro ( 10 de bun venit, 5 pentru bilet dus bucuresti-londra )
    Am creat cont My blue pe numele Jack -am primit bonus 15 euro ( 10 de bun venit, 5 pentru bilet dus bucuresti-londra )

    apoi :am primit punctele, si ca sa le pot folosi am sunat la 1499- am rezervat si achitat prin apel biletul de intors Londra-Bucuresti , unde in apel mi s-au scazut punctele, si am dat datele de pe card in apel- pentru achitarea diferentei.Si pentru gafa lor,ca m-au facut sa sun de 3 ori la ei, pe motivul eronat ca nu am puncte in cont- ci le voi primi dupa efectuarea zborului- am facut reclamatie si am primit ajustare sub forma de 5 puncte= 5 euro, pentru apeluri unde primeam info eronate si agenta aia nu avea dictie deloc wink.gif)
    Daca v-am bagat in ceata si daca aveti nelamuriri, contactati-ma wink.gif
    absinth_and_peace@yahoo.com
     
  16. MagdaFeraru

    MagdaFeraru New Member

    Joined:
    Feb 26, 2012
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    Vodafone Romania Telesales Consultant for Business
    Location:
    Brasov, Romania
    -limba- MAI PE SCURT :



    Fa - ti cont pe numele tau pe My blue, ca sa iti dea 10 euro DE BUN VENIT...Creeaza cate un cont pe pentru fiecare persoana cu care pleci.
    Datele my blue tre sa fie aceleasi cu datele persoanelor de pe biletul de avion.
    Apoi rezerva biletul, la link-ul de pe textul de mai jos :
    https://open.blueairweb.com/default.aspx?lang=ro-ro
    te va redirectiona pe pagina unde poti face rezervare pentru biletul de dus .
    La pasul 4 al rezervarii, iti va cere numele pasagerilor si numarul de card de fidelizare la fiecare in parte.
    Spre exemplu: pleaca MARIA CU ION.
    Maria isi face card nonfizic my blue, primeste 10 euro de bun venit(adica 10 puncte ) apoi
    Ion isi face card nonfizic my blue, primeste 10 euro de bun venit(adica 10 puncte )
    Apoi Maria cumpara bilet de dus online, si mai primeste cate 5 puncte de caciula pentru ambii calatori, astefl incat, Maria si Ion vor avea fiecare cate 15 euro.
    Apoi , dai mail la adresa
    myblueair@blue-air.ro sa iti bage punctele in cont, verifici in cont pe My Blue ( te loghezi ) sa te asiguri la fiecare in parte ca v-au intrat punctele, apoi, doar dupa ce te asiguri ca ai puncte , suni la 1499 , sa rezervi + achiti biletul de intors , pe baza punctelor.
    Atentie: apelul dureaza cam 20 min, si tariful e de 0, 62 centi//min ( din Romania!! --Din Londra nu stiu cat ar fii. Si nu stiu care ar fii numarul lung apelabil in loc de 1499-probabil se adauga prefixul, nu stiu nici daca tariful are tva inclus ) Deci acest apel o sa va coste cel putin 15 euro.
    O sa aiba ei grija sa va tina 20 min :))
    Atentie: Trebuie sa ai la tine, in timpul acestui apel cardul Visa sau Master Card( Maestro nu se accepta) si vei da prin telefon datele de pe card.
    Succes.
    Metoda se merita daca pleaca mai multi--per total se obtine o reducere mai mare.
    Sau: daca stai sa te gandesti: economisesti 30 euro, dar apelul te costa 15 , asa ca mai bine iti iei direct on line, dus- intorsm primesti 10 puncte, si tot asa, le poti pastra pentru ca ele se cumuleaza( nu stiu ce valabilitate au ) insa la un moment dat , cand ti se aduna mai multe, le poti folosi pentru o reducere mai mare ;))) p\
    Succes ;)) Apropo....cam dureaza alocarea punctelor,Nu suna la ei sa iei biletul de inctoarcere pana nu te asiguri ca ai puncte in cont, ca altfel te vor tine in apel 20 min si la sfarsit iti vor spune, aaa , ne cerem scuze dar in cont nu aveti puncte, asa ca vei plati integral.
     
  17. Mutu

    Mutu New Member

    Joined:
    Nov 24, 2009
    Messages:
    2,091
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Toata povestea de mai sus pentru cateva lire economie? Dar timpul pierdut, nervii, stressul etc. Sa nu mai vorbesc de sictireala celor cu care vorbesti la telefon.
    BTW. Site-ul lor este optimizat numai pentru IE, restul o cam luam in barba. Zilele trecute a trebuit sa reinstalez browserul de la winsux, doar ca sa pot cumpara un bilet sotiei. Atata bataie de cap pentru un simplu bilet de avion. De ce trebuie sa stiu eu adresa aeroportului din Bacau? Plus alte cate balacarii care fac navigatia pe site atat de greoaie si de intortochiata. Mi-a luat aproape o ora pentru a cumpara un singur bilet, binenteles cu toate blagosloveniile de rigoare. Saraca, sotia era gata sa renunte la bilet, iar mouse-ul era sa zboare de cateva ori pe geam. Nici nu vreau sa-mi aduc aminte.
    Avem noi romanii un stil de a complica lucrurile...
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest


    -limba- pt ca nu zboara pe Iasi -limba-
     
  19. Mutu

    Mutu New Member

    Joined:
    Nov 24, 2009
    Messages:
    2,091
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Oare asta sa fie explicatia? Niste imcompetenti cu pretentii de oameni de afaceri. Ca si ala care a dus Steaua de rapa. Numai imbecili si trogloditi.
     
  20. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    pt treaba cu adresa aeroportului - cred ca folosesc un motor de rezervari de prin state, iar p'acolo asa e, tre sa spui unde mergi dar si unde stai.
    pe ce ma bazez - primele tari sunt US & Canada in lista, asa sunt facute site-urile pt americani ca geografia e complexa cu multe tari.

    oricum cred ca poti scrie orice, nu are relevanta
     

Share This Page