14.6 C
London
Tuesday, September 21, 2021
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Au pair - blue card - nelamuriri :(

Discussion in 'SEZATOARE' started by Soranaa, Sep 19, 2013.

1. Soranaa

Soranaa New Member

Trophy Points:
    0
    -trist- Buna tuturor!

Sunt noua aici asa ca imi cer scuze daca mai exista un topic asemanator, pe care l-as fi omis din vedere.

Sunt tare nelamurita in ceea ce priveste urmatorul pas pe care il pot face pentru a obtine Blue Card.
    In octombrie,2013, se va implini 1 an de cand lucrez ca au pair la aceeasi familie. Insa familia doreste sa mai stau pana la sf. lui decembrie ( deci vor fi 1 an si 3 luni). In octombrie 2012, exact in prima zi cand am ajuns aici am si trimis actele pentru Purple Card, ce l am primit dupa 5 luni ( februarie,2013). Am citit ca, pentru a aplica pt Blue Card, trebuie implinit intai 1 an de purple. Acum problema mea este urmatoarea: pot trimite documentele si aplica pentru Blue in februarie, 2014..cand se va implini 1 an de purple chiar daca in acel moment eu nu voi mai lucra la aceasta familie ? Daca familia va fi sunata, va putea spune ca am lucrat pentru ei 1 an si 3 luni neintrerupt...dar nu vor ascunde faptul ca de la 1 ianuarie,2014, nu mai lucrez pt ei ( deci cam 1 luna jumate pana pot trimite actele).

Pe UKBA se specifica 12 luni de munca continuua...iar eu voi avea 15 luni la aceasta familie. Imi vor repinge actele doar pt ca in acel moment eu nu voi mai lucra acolo?
    Un sfat, va rog! Nu stiu cum sa procedez... -trist-
    Multumesc mult!

2. raluu

raluu New Member

Trophy Points:
    0
    draga Sorana