14.3 C
London
Monday, July 13, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

anti Wizzair

Discussion in 'SEZATOARE' started by spiruet, Jan 3, 2008.

  1. spiruet

    spiruet New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    25
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    As dori sa constituim un grup civic anti Wizzair.

    Experienta mea: 3 zboruri cu intarzieri de respectiv, 8, 4, 9 ore!!!

    Este inacceptabil!!!

    Sunt curios daca putem face asta, dk ne putem constitui intr-o forta anti Wizzair. Mi-as dori tare mult sa ii putem desfiinta pe cale legala, in instanta.

    Toate bune :)
    Bo
     
  2. freed

    freed New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    nu este nevoie sa o facem noi... 1 este o cheltuiala prea mare2 nu am nici un interes...3 procesul poate sa dureze pana la 3 anii.4 schimbatii companiaasa am facut si eu -relaxsun- elaxsun-
     
  3. zahradj

    zahradj New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    20
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    si eu sunt de acord cu freed.sunt oameni pare sunt destul de multimiti de wizzair ,printre care ma aflu si eu.in octombrie am cumparat un bilet cu 35 sterline dus-intors si avionul a avut intarziere doar de 45 min.am fost pregatita sa astept putin pentru banii astea.
    asa ca nu vad nimic rau ca aceasta companie sa functioneze.eu incerc sa-i vizitez cat mai des pe parintii mei si prima companie la care ma uit pentru vreo oferta e wizzair.

    nimeni nu obliga pe nimeni sa mearga cu ei.sunt oameni care gasesc mutumitoare conditiile in raport cu pretul.
     
  4. osso

    osso New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Probabil cea mai simpla solutie e intr-adevar sa schimbi compania. In nici un caz nu e cea mai stralucita; dar din experienta mea cu ei nu au fost cu nimic mai prejos decat Alitalia, Tarom sau Ryanair (cu exceptia unui flight attendant, florin, care avea probleme cu diactia - probabil era in primele lui zile la job :) ).
    Un lucru ar trebui sa fie clar tuturor: cu companiile low cost zbori asa ieftin pt ca minimizeaza cheltuielile; prin urmare au si o flota mica si utilizata la maxim. Deci nu te poti astepta sa inlocuiasca un avion defect sau un echipaj care a depasit orele de lucru imediat.
    Si inca ceva.. de ce au fost intarzieri? Cu starea vremii nu se pune nici BA, nici Lufthansa.. nimeni... ce ai vrea? sa decolezi si sa te culeaga dupa aia bucatele de prin lanul de porumb sau sa ajungi mancare la pesti?
     
  5. mihar

    mihar New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    25
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    La multi ani!
    Eu am zburat pana acum cu aproape toate companiile posibile, se observa intr-adevar o diferenta in ceea ce priveste calitatea serviciilor, dar aceeasi diferenta o simtim si la pret. Personal nu am avut nici o probl cu Wizz-Air-ul, dar cred k cine nu este intr-adevar multumit si prefera sa plateasc ceva mai mult pt un plus de confort, este liber sa o faca. Numai noi stim ce vrem, nu poate alege nimeni pt noi- suntem dispusi sa ne asumam niste riscuri pt bani mai putini, sau platim mult si stam la caldurica...oricum sunt riscuri pe care ti le asumi indiferent cu ce companie zbori.
     
  6. zax

    zax New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    71
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Spiret,
    Initiativa mie personal mi se pare buna in sensul ca daca exista o asemenea asociatie Wizzair s-ar putea sa plece urechea mai mult la planageri avand grija de imaginea firmei.
    Problema este ca standardul european pentru companiile low-cost este acelasi aplicat si de Wizzair: naspa.

    Mihar are dreptate, alegi sa zbori cu Wizzair, iti asumi niste riscuri (intarzieri). Asta nu inseamna ca nu se poate face nika. Ba se poate, dar tre' sa te gandesti ca companiile de genul asta au o piata compusa in general din persoane relativ tinere si servesc o piata est-europeana adica functioneaza.

    Si uneori nu e vina lor ca te tin in aeroport, sunt convins ca nici o companie nu-si tine pasagerii de placere in aeroport. Am marait si eu cand m-au tinut 3 ore in Bucuresti.

    Si daca initiativa ta o sa aiba succes (n-o spun cu ironie, este posibil daca nu de desfiintat atunci macar de imbunatatit) atunci eu voi fi primul lenes care nu i s-a alaturat dar care ii va multumi.
     
  7. spiruet

    spiruet New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    25
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    ok.. se pare k unii sunt chiar multumiti de Wizzair.. asa k nu am cu cine sa-i dau jos :)

    oricum, am sa folosesc EasyJet, am mai folosit si au servicii de non-lowcost la preturi de lowcost.

    Succese!
    Bo
     
  8. adynutza

    adynutza New Member

    Joined:
    Jan 17, 2009
    Messages:
    366
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Sotul meu a venit cu tarom si a avut intarziere 4 ore! Biletul a costat 130 de lire doar un drum.
    Eu ma pregatesc de o excursie acasa si m-am uitat pe site-ul Wizzair si am vazut 30 de lire dus-intors. Stau cu inima stransa ce sa astept la banii astia insa.
     
  9. Oana

    Oana New Member

    Joined:
    Jan 25, 2009
    Messages:
    430
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Ar trebui sa le ridice licenta dupa parerea mea sau sa-i pedepseasca in vreun fel astfel incat sa nu-si mai bata joc de cei care platesc ,ce conteaza ca dai 30 sau 200 de lire? Nu sunt tot banii nostri,bani munciti?
    Sau daca dam 30 de lire hai sa faca ei ce vor cu noi sa se comporte ca si cu niste aurolaci ,sunt femei insarcinate,copii mici,cum isi permit asa ceva?
    Eu una n-am zburat niciodata cu ei dar voi spune tuturor sa nu cumva sa circule cu ei !!!

    http://www.libertatea.ro/index.php?sect ... sid=194565
     
  10. classicalina

    classicalina New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    257
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Cand am fost cu wizzair la intoarcere in anglia a avut inarziere 3 ore.+ ne-a mutat pe otopeni. Dar era o ceata de nu te vedeai la 2 m ... asa ca nu m-am mirat.
    Nu poti sa te pui cu vremea. Eu am fost multumit ca nu s-a anulat zborul. Oricum romanul are simtul umorului si stie sa faca haz de necaz ..
     
  11. peg

    peg New Member

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    49
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Hmmm, nu cred ca reusim sa ii desfiintam... Imi pare rau de experienta rea pe care ai avut-o cu ei, sint sigura ca intirzierile s-au datorat cetii, vremei si al altor factori. Ei nu "delay" fara motiv, plus ca, sa tii un avion nemiscat (adica care nu zboara, nu cistiga) costa compania foarte mult. Dar nu zic, este neplacut sa intirzii si sa nu ai experienta buna cu ei. Te superi daca, ca si altii din forum, iti spun ca am zburat cu ei de 3 ori ( x2) si tot de atatea ori a fost excelent? Am platit extra (£5.00) sa avem " extra leg room" si a fost superb. Sa nu mai vorbim cit de ieftin este!!!
    La banii astia, la ce ne asteptam?
     
  12. gabitzuel

    gabitzuel New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    60
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    wa. romanu e roman... nu va mai dati atatea aere(unii)...anti wizzair.pana mea, sunt o multime de romani care prefera companiile low cost si nu numai romani chiar persoane cu bani, pt ca uneori diferenta de pret este uriasa...30 lire.40 un drum londra bucuresti tur retur, unde mai gasiti , pana si trenul de la Bucuresti la Timisoara costa mai mult..si pana la urma care e marea problema...intarzierileastea nu tin intodeuna de companie, chiar si companiile mari au o multime de zboruri cu intarzieri, intrati aici spre exemplu si vedeti si voi decolari in direct si spuneti-mi cate din zboruri au plekat la ora programata- http://www.otp-airport.ro/www/index.htm ... info
    da nah... romanu vrea sa fie si cu p in.. si cu sufletul in alta parte..., sunt multe de zis, eu am folosti si tarom,british air,wizz air, easy jet, si toate au avut intarzieri....diferenta pe care am simtit-o intre tarom si easy jet la un drum londra-bucuresti tur retur spre exemplu: buget- tarom pret bilet 250 lireintarziere decolare 30 min
    easy jet pret bilet 59 lire intarziere 40 minute...
    Diferenta dintre pret o face mancarea care o da taromu la bord nu -handlaugh- andlaugh- -handlaugh- andlaugh- sa fim seriosi.
     
  13. zax

    zax New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    71
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Gabitzuel, exprimarea nemultumirii nu-i o chestie specific romaneasca.
    Nu-i vorba de aere, incepuse un om sa se planga de niste servicii naspa. Si care intr-adevar sunt naspa.
    Cei care aleg sa mearga cu Wizzair nu inseamna ca tre' sa accepte

    Exista categoria oamenilor care se plang de servicii.
    Exista categoria oamenilor care s-ar plange da' nu-si bat capul.
    Exista categoria oamenilor care nu se plang (pentru ca sa fim seriosi, nu vor sa cada in chestia asta "romaneasca").

    Serviciile in lumea asta se imbunatatesc din cauza primei categorii.
     
  14. spiruet

    spiruet New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    25
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    romane... te bagiu aiurea in vorba si tu.. nu e vb k ma umflu cu astea low cost.. sunt ok pt mine.. de fapt chiar ador easyjet!!! dar vorbeam despre wizzair .. p care i-as desfiinta dk ar fi dupa mine! ei pus si simplu nu stiu sa faca businessul asta.. nu au nici o treaba .. customer service. .customer care.. ei nu au auzit d-a asa ceva.. sunt praf!!!!

    ok? ai inteles d data asta? take care..
     
  15. expertparchet

    expertparchet New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    253
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Wizzu e comapnie ungureasca!! cum vrei tu o companie romaneasca sau ungureasca sau bulgareasca sa se ridice la nivelul unei companii aeriene britanice? Ia mai gandeste un pic -p4- 4-
     
  16. dud

    dud New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    367
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Expert, ceva noutati cu aeroportu; orice chiar si birfele sint bine venite. -eyebrows2- yebrows2-
     
  17. expertparchet

    expertparchet New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    253
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Din cate am vazut se lucra intens la terminalul de Cargo care v-a fi ce-l mai mare din tara cu o capacitate de loading-unloading 300 tone/ora,se lucra la construirea unui nou terminal de sosiri/plecari si nu in ultimul rand deja se vorbeste despre consruirea unui nou aeroport in viitorul foarte apropiat (maxim 5 ani).Cat despre CJ este zona din tara cu cea mai mare dezvoltare si unu din primele locuri din lume in ce priveste potentialul investitional.Despre ce vrei sa mai stii?? si nu in ultimul rand se aude ca si BA va opera pe CJ de pe Heatrow pana in vara
     
  18. zvrk

    zvrk New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Am zburat cu wizz in 21 si 6. In 21 a avut 4 h intarziere, dar n-a zburat nimic de pe Luton. Iar in 6 a avut 20 min intarziere. Dar de pe Budapesta, cand la Bucuresti era cum era.
    Asa ca nu toate problemele le pot fi puse lor in carca.
    Ai mei au venit cu Tarom-ul. Timisoara - Bucuresti - Londra. Au zis ca nu mai fac prostia asta niciodata!
     
  19. expertparchet

    expertparchet New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    253
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Vorba lui tetea Base "Iarna nu-i ca vara"!!! -lol- ol-
     
  20. cata246

    cata246 New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1,328
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Eu am zburat cu multi,si nimeni ,niciodata,nu a intarziat,o singura data am fost dirijati pt 3 ore pe un aeroport din Austria,ca nu se putea ateriza pe Otopeni.D-le,daca e din cauza vremii,asta e.Cum poti sa zbori,daca nu se vede nica...
    Si nu am inteles frustrarea celor ce vociferau ca alte avioane au decolat inaintea alor lor.Pai de aia decolau,ca nu erau de la companii low cost. Platesti low,mai induri daca e cazul.Pai aia nu iti dau o gura de apa in avion mocca,daca ti-e sete,lumea se astepta sa plateasca mese intregi pe aeroport...Cum a zis cineva mai inainte,dai 26 lire,te rogi sa fie vreme buna,si pleci...
    Da,na,acu suntem si un pic europeni .
    A stat cineva v-odata 5-7 ore in Iasi -Timisoara,acceleratul ala de se chema si trenul groazei?,pe timp de noapte,decembrie?
    Pai aia groaza nene...
    De bine la toti
     

Share This Page