7.3 C
London
Monday, January 18, 2021
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

accession worker card si registration certificate

Discussion in 'ARHIVA' started by ionutani, Mar 24, 2008.

1. ionutani

ionutani New Member

Trophy Points:
    0
    Buna,

sunt si eu student pe aici de vreo 6 luni si sotia e de asemenea pe aici si as avea o intrebare in legatura cu dreptul sotie la munca in UK.

Ma uitam aici: http://www.bia.homeoffice.gov.uk/workin ... iveworkuk/

si in josu paginii scrie ca sotia unui student NU trebuie sa aplice pentru accession worker card DAR trebuie sa aplice pentru registration certificate.

Ma lamureste si pe mine cineva care e diferenta intre cele doua de mai sus?

Sa inteleg ca sotia poate sa aplice acum pt acel registration certificate si va avea dreptul la munca in UK, eu fiind student? In ce conditii se obtine "registration certificate" si ce drepturi iti da?

Dar in cazul meu, cum ar trebui sa procedez? :)

Va multumesc mult,
    Ionut

2. Oana

Oana New Member

Trophy Points:
    0
    Buna Ionut.

daca tu esti student aici sotia ta are drept de munca nerestrictionat in UK.Nu trebuie neaparat sa aplice pentru un card,decat daca vreti voi neaparat.Deci ea poate sa-si caute linistita de munca si sa se angajeze atata timp cat tu esti student.ATENTIE !!Tu trebuie sa-ti mentii statutul de student pentru ca ea sa sa aibe drept de munca.Nu stiu ce fel de cursuri urmezi tu dar daca acestea inceteaza peste cateva luni,din momentul in care tu nu mai esti student nici ea nu mai are drept de munca.Daca este vorba de o universitate si cursurile dureaza mai mult,la un an de cand sotia ta s-a angajat veti avea drept de munca in UK amandoi.(12 luni de munca legala fara o intrerupere mai mare de 30 de zile in cazul in care schimba job-urile)