Traduceri Autorizate Londra - Romani in UK
Contabilitate - Tax Return - CIS - Romani in UK

Romani in Wolverhampton

Herefordshire, Shropshire, Staffordshire, Warwickshire, West Midlands conurbation and Worcestershire
49 posts • Page 1 of 21, 2

West Midlands

Postby Dorinello » Dec 6th, '11, 17:38

Salutare,
E cineva din Wolverhampton sau aproape?
Dorinello
Scrib
Scrib

Re: West Midlands

Postby adrian79 » Dec 6th, '11, 17:48

adrian79
Librar
Librar

Postby Laurica30 » Feb 14th, '12, 10:57

Telford- Donnington
Laurica30
Scrib
Scrib

Romani in Wolverhampton

Postby tavy88 » Mar 10th, '12, 23:11

Salut,

Sunt student part-time in Wolverhampton la master. As vrea sa cunosc si eu alti romani de aici daca exista. Sunt aici de o luna si imi este destul de greu sa ma imprietenesc cu nativii. Am incercat, dar nush imi par foarte reci si indiferenti. As prefera sa dau de nijte romani:D
tavy88
Discipol
Discipol

Re: Romani in Wolverhampton

Postby tavy88 » Mar 11th, '12, 15:22

Pe bune???? Kiar nu e nimeni?!?!?!...Nu-mi vine sa cred:(((
tavy88
Discipol
Discipol

Postby LiviaG » Mar 12th, '12, 01:32

sunt destui in zona, stai linistit.

insa sunt multe motive pentru care romanii nu mai sunt asa entuziasmati sa intalneasca romani..

eu as zice sa te faci membru in meet-up groups, sunt mai benefice!

succes cu adaptarea si cu scoala!
LiviaG
Senior
Senior

Postby tavy88 » Mar 12th, '12, 14:13

Mda..e regretabil ce aud ca romanii fug de romani..pacat. Speram sa gasesc si eu romani aici, pentru ca asta cred ca e scopul forum-ului sa ne uneasca pe aici prin Anglia..dar asta e. Ms oricum. Cred ca pana la urma imi pun mai multe sperante in straini.

PS: Nu sunt venit aici la furat sau sa intru in conflicte cu legea..zic asta pentru cei care poate sunt prin zona, dar ca Livia G, se feresc sa se bage in seama, ca cine stie ce mafiot sau proxenet oi fi eu:)
tavy88
Discipol
Discipol

Postby LiviaG » Mar 13th, '12, 14:08