9.7 C
London
Friday, December 06, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Yellow Card

Discussion in 'BINE ATI VENIT!' started by Florin2011, Jul 7, 2011.

1. Florin2011

Florin2011 New Member

Trophy Points:
    0
    Salut sper sa scriu unde trebuie nu ma descurc cu forumurile deloc, deci vreau sa stiu daca pot schimba locul de munca daca nu am inca Blue card va rog, sunt cu toate actele in regula am YC, NIN, sponsor ba chiar sunt inscris si la medic de familie. vreau neaparat sa plec din locul asta este in padure departe de oras si doar veverita ce imi bate in geam plus ca colegii sunt, foarte acrii

2. georgiv

georgiv New Member

Trophy Points:
    0
    Salut, asta asa ca o consolare, asa sunt peste tot -nu-ma-uit- .
    iti poti schimba locul, dar trebuie sa ai acordul colegiului, si sa anunti neaparat UKBA de schimbare.
    Iar cateodata locul de munca plateste NVQ-ul (depinde de situatia ta).
    Eu nu recomand schimbarea, oricat de 'naspa' ar fi. Poti avea neplaceri pe viitor, si in loc sa te 'carpesti, mai mult te rupi' -sssst-
    Multa bafta, nervi de otel si decizii intelepte!

3. agnb1

agnb1 New Member

Trophy Points:
    0
    Wow, bine ai venit la realitatea care inseamna anglia, cu oameni acrii si neprietenosi, veverite care iti bat in geam ( desi chestia asta cu veveritele mi se pare dulce), dar si eu te sfatuiescc sa " hang on" pina la sfirsit, asa este aici pina te obisnuiesti. Nu sint chiar acrii englezii ( desi si eu am crezut asta mult timp) dar acum lucrez in exclusivitate numai cu Englezi si multi imi sint prieteni. Mi-au trebuie citiva ani sa capat increderea in ei si sa-i inteleg, si m-am obisnuit. Probabil ca si tu te vei obisnuii. Nu schimba locul de munca daca nu este neaparat necesar.

4. Florin2011

Florin2011 New Member

Trophy Points:
    0