25.6 C
London
Saturday, August 24, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Worker Accession Card

Discussion in 'BINE ATI VENIT!' started by Dya01, May 2, 2013.

1. Dya01

Dya01 New Member

Trophy Points:
    0
    Am si eu o intrebare daca m-ar putea ajuta cineva.Dupa 6 luni luuungi de au pair mi-au venit in sfarsit actele de la Home Office impreuna cu Worker Accession Card ceea ce presupun ca e acel Purple Card.Cum fac acum sa trec la Blue card?Trebuie sa mai astept inca 6 luni ca sa se implineasca un an de cand lucrez ca au pair si dupa sa trimit iar actele la HO? -plans- sau .imi pot lua alt job doar cu cardul pe care il am acum si dupa sa aplic iar pentru alt card cu alt employer?

2. Radooo

Radooo New Member

Trophy Points:
    0
    Pe hartia de la ei scrie ceva de genul ca dupa 12 luni you MAY apply for a registration certificate -> MAY e diferit de MUST -> nu e obligatoriu sa mai aplici pt Blue dupa 12 luni.

3. zuzu04

zuzu04 New Member

Trophy Points:
    0
    Presupun ca stii ca cele 12 luni se calculeaza de la data cand a fost eliberat purple card-ul.

4. AmiAmi

AmiAmi New Member

Trophy Points:
    0
    Buna
    Sunt in Londra de 2 luni,nu am nic Nino si nici un fel de card . Am depus cv-uri pentru sales assistant, am trecut de cateva interviuri si acum sunt programata pentru 2 ore de proba in magazin. In cazul in care vor sa ma angajeze, care sunt procedurile? Angajatorul va aplica in numele meu pentru permis de munca la Home Office iar eu ulterior, cu scrisoarea de angajare voi aplica pentru Work Permit si NINO?

5. lightplay

lightplay New Member

Trophy Points:
    0
    Pentru un job de sales assistant n-ai nicio sansa sa primesti aprobare pentru work permit si ulterior pink card (AWC) de la UKBA.

6. Radooo

Radooo New Member

Trophy Points:
    0
    De ce n-are sanse? Daca angajatorul poate demonstra ca procesul de recruitment s-a desfasurat asa cum trebuie nu vad niciun motiv pt ca nu ar primii aprobare/card.