19.2 C
London
Friday, July 03, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Work permit as a dependant?

Discussion in 'ARHIVA' started by aliasalia, Feb 6, 2007.

1. aliasalia

aliasalia New Member

Trophy Points:
    0
    In primul rand salut tuturor. Felicitari pentru site si pentru forum celor responsabili -sunny-

Am incercat sa-mi fac 'temele', atat cat mi-a permis timpul, sa citesc cele deja postate pentru a evita intrebari aiurea. As avea insa de ajutorul vostru, celor mai 'vechi' sau mai informati, ca sa ma lamuresc pe deplin.

Pe scurt, situatia mea: in trei saptamani ma mut la Londra, la logodnicul meu care lucreaza de vreo trei ani ca manager de proiect la o companie multinationala. Nu e nici roman, nici englez, are doar drept de lucru. Momentan...mie mi-e foarte bine in tara, am o cariera stralucita si castig foarte bine. Sunt inginer in telocomunicatii insa lucrez in vanzari( pe acelasi profil) de vreo 3-4 ani. Stiu, e o mare schimbare... sunt insa dispusa sa-mi asum riscurile ( ma priveste).

Din cate am inteles exista( 'exista' la timp trecut, imperfect) posibilitatea ca eu sa obtin permis de munca ca si 'dependat' dar ca s-au cam schimbat regulile jocului. Aici e nelamurirea mea.

Va multumesc anticipat pentru orice parere... pertinenta -ntwhy-, orice link, orice informatie valabila si...orice sugestie -wave-

2. Anonymous

Anonymous Guest

Raspuns: work permit as a dependant?

NU se mai acorda permis de munca dependentilor in cazul romanilor, dar poate poti sa ne dai mai multe detali despre statutul lui aici si nationalitatea lui sa ne facem o idee.

3. steauadolly

steauadolly New Member

Trophy Points:
    0