13.6 C
London
Wednesday, October 16, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Venit impozabil sau nu?

Discussion in 'SELF-EMPLOYMENT' started by gianadedu, Nov 10, 2012.

1. gianadedu

gianadedu New Member

Trophy Points:
    0
    Buna la toata lumea,
    Am si eu o nelamurire vis-a-vis de completarea Tax Returnului pe anul acesta.
    Sunt Self Employed de la inceputul acestui an, lucrez ca recruiter independent si am contracte cu doua companii de recrutare IT.
    Lunar emit Invoices catre clientii mei, iar in baza lor ei imi vireaza banii in cont. Toate bune pana aici, dar unul din clienti, cu care de altfel colaborez si mai mult...a trimis in contul meu de cateva ori bani si pentru alte servicii facute de sotul meu, servicii facute lui personal..nu companiei. Nu stiu daca acesti bani eu trebuie sau nu sa ii trec in Tax Return.

Pe statementul meu bancar apar banii mei ca venind de la acesta companie X, INVOICE 12 Sept - de ex, iar ceilalti bani apar Compania X Advance.
    La un eventual control a-si putea avea vre-o neplacere in cazul in care trec doar ce este din facturi?

Multumesc mult!

2. bogdan84

bogdan84 New Member

Trophy Points:
    0
    Occupation:
    Software Engineer
    Nu suna prea cinstit ce-a facut. Practic vrea sa factureze serviciile personale in numele companiei. Dar pana la sfarsitul anului fiscal, imi imaginez ca veti emite si factura pentru care a platit avansul, deci probabil, din punctul vostru de vedere este ok. Avansul si restul platii vor fi impreuna pe factura viitoare deci este ca un venit obisnuit, in 2 transe. Este doar o parere, poate e gresita, nu stiu, nu sunt contabil.
    Ce as face eu, n-as acepta asemenea intelegeri. I-as trimite inapoi banii ca refund si as face o factura care sa reflecte ce intr-adevar s-a intamplat: servicii personale, pe numele beneficiarului, nu al companiei sale.

3. gianadedu

gianadedu New Member

Trophy Points:
    0