14.1 C
London
Wednesday, October 16, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

USA sau UK?

Discussion in 'EMPLOYMENT' started by andrei83c, Oct 16, 2013.

1. andrei83c

andrei83c New Member

Trophy Points:
    0
    Salut!
    Am o intrebare care ma macina de foarte multa vreme, si anume, daca se merita sa plec din USA spre UK.
    Aici, eu si sotia mea castigam peste 1000$ pe saptamana, chiria este de 1000$/luna iar viata nu e asa de scumpa.
    Ceea ce ne "omoara" este distanta de casa (15 ore de zbor) si bineinteles pretul biletelor de avion. Eu sunt de meserie mecanic auto doar ca aici nu fac asa ceva... Ca sa invarti un surub in america iti trebuie licenta... Sunt curios cat se castiga in UK ca si mecanic auto sau in alte job-uri...
    Va rog sa imi raspundeti sincer!
    Cu stima Andrei

2. bogdan84

bogdan84 New Member

Trophy Points:
    0
    Occupation:
    Software Engineer
    Cred ca trebuie sa ai mai multe motive pt a renunta la US pt UK pe langa costul biletelor de avion. Ia in calcul stilul de viata, planul social, statutul etc.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

3. avramrad

avramrad New Member

Trophy Points:
    0
    Salut Andrei,eu am stat 8 ani in chicago si citeva luni in londra,sfatul meu e sa stai linistit acolo in sua,e mai usor si mai bine din aproape toate punctele de vedere,sincer singurele avantaje ale uk-ului sunt NHS-ul(national health service) si faptul ca esti la 3 ore de romania.

4. sapanta

sapanta Active Member

Trophy Points:
    38
    cred ca ar trebui comparata londra cu NY, chicago e mult mai bun decat NY... http://www.wandawanders.com/content/view/87/76/

poti vedea joburi/salarii http://www.indeed.co.uk/Car-Mechanic-jobs-in-London
    londra insa e mai aglomerata si scumpa, mai degraba in afara londrei

dar faptul ca esti aproape si gasesti avioane de pe 3 aeroporturi din UK spre 7 aeroporturi din RO mi se pare f important.
    la fel chestii gen fus orar(doar 2h diferenta), mancare romaneasca, cultura europeana...