14.2 C
London
Saturday, October 31, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

sunt SE sau sunt ilegal?

Discussion in 'BINE ATI VENIT!' started by alyyn2045, Sep 13, 2011.

1. alyyn2045

alyyn2045 Member

Trophy Points:
    16
    Salutare. Imi cer scuze daca am mai postat intrebarea e alta pagina.

Am o mare gaura in informatii...desi am citit aici...eu sunt in UK lucrez ca si care assistant ..vin printro agentie LTD., si deci sunt Self E, dar imi trebuie Utr number? ca sa pot face payslipuri si cine trebuie sa mi le semneze? nursul de pe tura cu mine sau directorul de la compania de emigrare?
    Va rog sa ma ajutati cu nite informatii ...ca aici aceasta companie pare sa ma duca cu zaharelul desi am platit 600 lire ca cica mia gasit loc de munca si cica ma ajuta sa pun acte pt HO , dar nu inteleg cum o sa faca ei asta daca nu ma indrumat nici sami fac rost de paylipuri cu utr number intregistrat, caci eu sunt platit in cont HSBC de o persoana fizica, si atata stiu...deci e trebuie sa fac...va multumesc

2. pop1982

pop1982 New Member

Trophy Points:
    0
    aline cred ca mi-ai scris pe privat despre asta si ti-am raspuns acolo asa ca nu o sa-ti mai raspund si aici

3. Lancelot

Lancelot New Member

Trophy Points:
    0
    Daca nu ai blue card si nu esti inregistrat la HMRC ca si self employed, atunci esti ilegal.

4. alyyn2045

alyyn2045 Member

Trophy Points:
    16
    nebuniee, tocmai am vb cu persoana de la biroul de imigrare care cica se ocupa de actele mele, dupa dicutii si intrebari cica ca si SE ma inscris la Ho, apoi eu ai zic ca si SE tre sa ma inscrie la HMSC, zice ca da si acolo ma inscris, si cica de unde am aflat asta ..de la prieteni la un pahar? incredebil...omu asta m duce de nas dupa ce iam platit atata ca sa se ocupe de mine, simi cere scrisoare de colaborare cu spitalul unde lucrez...pai nu e paote...nu? mie imi trebuie scrisoare de colaborare cu agentia ca doar vin ca si SE, omgg

5. alyyn2045

alyyn2045 Member

Trophy Points:
    16