12.8 C
London
Tuesday, September 17, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Studiu: Rolul locuințelor low-cost în Londra

Discussion in 'BINE ATI VENIT!' started by .alx, Jun 5, 2014.

1. .alx

.alx New Member

Trophy Points:
    0
    Vă salut,

Numele meu este Alex, sunt student la Universitatea din Sheffield, departamentul pentru planificare urbană și regională. În momentul de față coordonez un studiu privind starea și rolul condițiilor sub-standard în piața rentieră din Londra. Rolul studiului este de a examina diferența dintre viața de zi cu zi a chiriașilor, și discursul autorităților locale care intensifică acțiunile impotriva proprietarilor care oferă astfel de condiții. Practic, se încearcă regularea părții low-cost a pieței imobiliare – un segment esențial pentru nou veniți (în opinia și experiența mea).

Pentru a-mi atinge scopul comparativ, aș dori să includ experiențele voastre privind închiriatul de locuințe în Londra, cu precădere în cazul în care ați întampinat dificultăți cu proprietarul, sau ați locuit într-o locație cu o stare fizică precară, ați împărțit camera/apartamentul cu alți locatari, etc. Participarea în studiu presupune o discuție de 30-45 de minute în care v-aș încuraja să descrieți factorii care au stat la baza deciziei voastre inițiale de a închiria în locația respectivă, precum și apariția/evoluția problemelor amintite anterior (dacă este cazul).

Participarea voastră va rămâne strict confidențială – nu voi publica niciun detaliu (nume, adresă, loc de muncă, etc) ce poate duce la identificarea dumneavoastră. Nu îmi doresc să expun indivizi sau practici, ci să ofer o analiză a potențialelor consecințe neprevăzute ce pot apărea ca urmare a implementării acțiunilor autorităților.