3.6 C
London
Tuesday, February 25, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Studii in UK

Discussion in 'STUDENT IN UK' started by Anka.maria, Jan 3, 2014.

1. Anka.maria

Anka.maria New Member

Trophy Points:
    0
    Buna! Sunt eleva in clasa a 11 a la un liceu din bucuresti si as dori sa stiu daca pot sa ma transfer din septembrie in Londra fara a pierde anii de liceu din Romania sau ar fii mai bine sa termin clasa a 12 a in Romania si sa vin la facultate in 2015? Parintii mei nu locuiesc in Londra dar se vor muta si ei daca este posibil sa ma transfer si sa fac clasa a 12a in Uk.
    Multumesc anticipat!

2. Anonymous

Anonymous Guest

Anca, lasa Facebook-ul si informeaza-te despre sistemul
    britanic de invatamant!

Gasesti cel putin un topic si pe forum (daca il cauti)!

3. Anka.maria

Anka.maria New Member

Trophy Points:
    0
    Multumesc pentru sfat! Sunt noua pe forum si acum am vazut ca au mai fost pubilcate subiecte de genul:) Totusi daca mă transfer din februarie (cand se termina semestrul 1 in romania) pot face year10 sau 11 ?

4. laviniadsc

laviniadsc Member

Trophy Points:
    18
    Citeste informatiile scrise pe topicurile acelea. Vei gasi raspunsuri la unele dintre nelamuririle tale acolo. Poti pune intrebari specifice situatiei tale pe topicurile respective si ai sanse mai mari sa primesti raspunsuri concrete.

Informeaza-te despre sistemul britanic si din surse oficiale, nu doar pe forum. Printre altele, vei afla ca este mult mai flexibil decat cel din Ro.
    Un punct de plecare poate fi:

https://www.gov.uk/browse/education

Succes!

5. Anka.maria

Anka.maria New Member

Trophy Points:
    0
    Va multumesc din suflet! Am sa citesc mai amanuntit toate informatiile .

6. bosho13

bosho13 New Member

Trophy Points:
    0