12.7 C
London
Thursday, June 04, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Student -schimbat job

Discussion in 'STUDENT IN UK' started by Ticu29, Aug 6, 2012.

1. Ticu29

Ticu29 New Member

Trophy Points:
    0
    Hello

Am cateva nelamuriri daca ma puteti ajuta
    Lucrez ca si student cu yellow .In cuand o sa imi schimb locul de munca si am gasit un paragaf pe siteu lor care spune ca trebuie ca noul meu angajator sa trimita o scrisoare si eu sa aplic pentru un alt Accession worker card .
    Trebuie sa fac acest lucu? As dori mai multe detalii .

Intentionez sa lucez 20 h in domeniul in care studiez si 20h in alt domeniu total diferit de studiile mele.
    A obtinut cineva blue cardul in acest mod ?
    Am citit pe forum ca este posibil dar as dori o confirmare de la cineva care a obtinut deja , nu as vrea sa regret dupa atata efort depus.

Multumesc mult.

2. Ale

Ale New Member

Trophy Points:
    0
    Accession worker card ai nevoie de el in cazul in care vrei sa lucrezi mai mult de 20 de ore saptamanal, in timpul semestrului, si fara a fi la un curs vocational, DAR pentru asta trebuie sa aplice angajatorul in prealabil, pentru tine, pentru un permis de munca....acuma ce i drept nu specifica daca acelasi angajator la care lucrezi cu cele 20 de ore *oficiale* sau unul diferit si aici presupun ca e nuanta.
    Ai noroc daca ti ai gasit un angajator care sa vrea sa se complice cu permisul de munca pentru tine, dar nu uita, ai schimbat jobul, adio permis de munca si accession worker card.
    Suna la ei si intreaba mai degraba as zice eu, nu ti dai datele, nu spui cine esti, doar intrebi despre paragraful acela in ce caz functioneaza....

Succes si numai bine!
    :)

3. Ticu29

Ticu29 New Member

Trophy Points:
    0
    Mulumesc Ale
    Mai eu nu stiu cei cu Accession worker card eu am yellow card ca student.
    Daca stie cineva exact raspunsu la cele 2 intrebari sau a trecut prin asa ceva rog sa ne impartaseasca experienta.

Multumesc
    si paragrafu cu pricina