21.8 C
London
Thursday, August 13, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Self employed

Discussion in 'SELF-EMPLOYMENT' started by monutza, Mar 15, 2009.

1. monutza

monutza New Member

Trophy Points:
    0
    Buna tuturor! Sunt nou venit si vreau sa va rog daca ma puteti lamuri referitor la situatia mea.
    Am venit in Londra in iulie 2008 si imediat m-am inregistrat ca self-employed (cleaner) dar, de fapt, eu lucrez ca sales assistant la o companie(ca sa lamuresc un lucru eu nu am drept de munca , dar ei ma primesc asa)unde primesc pay slipp-uri lunar si din care mi se opresc taxe doar pt NINO. Ce trebuie sa fac cand se inchide anul financiar? Cum ma duc cu aceste pay slipp-uri daca eu sunt inregistrata ca self employed ( cleaner ).Trebuie sa ma duc cu ele? Daca imi puteti da un sfat v-as fi recunoscatoare, nu prea stiu cum sta treaba cu taxele si toate cele.

Va multumesc!

2. mircea1980

mircea1980 New Member

Trophy Points:
    0
    pai tu esti self employed dar de fapt muncesti la negru.acele pay slipp uri nu au nicio treaba cu self employed ul.ca si self employed tu ar trebui sa lucrezi cu invoince uri.parerea mea e ca nu ai unde sa te duci cu acele pay slippuri.
    poate te lamuresc cei mai vechi si mai priceputi,ca si eu sunt incepator.

3. taranu

taranu New Member

Trophy Points:
    0
    monutza a scris:
    Ar trebui sa incerci sa-ti reglementezi situatia ... inteleg ca tu de fapt ai ceva ingrijorari legate de fisc.

In mod normal nu ar fi trebuit sa ai pay slips, ci doar facturi emise de tine, pentru serviciile prestate.

Parerea mea este sa discuti mai intai cu un contabil autorizat care iti va intocmi si tax return-ul ... ca SE nu vei avea ce sa faci cu P60-ul pe care-l vei primi de la job.