13.6 C
London
Thursday, June 27, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

pass domiciliu in Italia, prelungire unde?

Discussion in 'AMBASADA SI CONSULAT' started by emivivid, Jun 5, 2009.

1. emivivid

emivivid New Member

Trophy Points:
    0
    dragi prieteni,

am o nedumerire,
    am trimis email la consulat sa aflu un raspuns oficial, dar inca n-am primit nici un raspuns :( , asa ca apelez la voi:

impreuna cu sotul si fetitele noastre ne-am mutat in UK acum 8 luni din Italia (unde am locuit 8 ani).

Pasaportul meu, care are pe el adezivul cu mentiunea domiciliului in Italia, si cele 2 fetite inscrise in el, expira in august (2009) si nu a fost prelungit niciodata.

Intrebarea mea este:
    - mi-l pot prelungi aici, in Uk, in conditiile in care nu am obtinut blue-cardul (ptr ca nu mi-a fost necesar) desi lucrez ca angajat (beneficiind de statutul de dependent de sotul meu, care este self-empoyed) ?

Sau imi ramane sa fac o calatorie in Italia ptr asta, intrucat nu mai am nici cartea de identitate romaneasca ptr a-l putea prelungi in Romania?

Va multumesc anticipat ptr timpul acordat!

2. crimm

crimm New Member

Trophy Points:
    0
    un raspuns prin email de la consulat ar putea sa te dezamageasca, te sfatuiesc sa ceri lamuriri prin telefon.

3. deliapaun

deliapaun New Member

Trophy Points:
    0
    buna

sotul meu si-a schimbat pasaportul acum 3 ani cand ii expirase(si el are domiciliu in strainatate), deci nu vad nici o problema..
    cel mai bine ar fi sa suni la ambasada, dar ar trebui sa fie ok
    succes

4. emivivid

emivivid New Member

Trophy Points:
    0
    va multumesc de raspunsuri.

delia, acum 3 ani erau alte reguli.

indoiala mea vine din ce am citit pe site-ul consulatului:

Eliberarea pasaportului pentru adulti