14.3 C
London
Monday, July 13, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

National Insurance Number și Work Permit - Please help!

Discussion in 'EMPLOYMENT' started by irinacsapo, Sep 7, 2011.

1. irinacsapo

irinacsapo New Member

Trophy Points:
    0
    Buna ziua!

Ma numesc Irina Csapo si sunt studenta in Londra.
    Am nevoie de National Insurance Number si Work Permit.
    Adevarul e ca sunt coplesita de numarul mare de informatii legate de acest subiect pe net si nu mai stiu unde sa caut, unde sa sun, ce sa intreb, ce am nevoie, etc.

Va rog enorm daca e cineva pe aici care a trecut prin asa ceva și vrea sa impartaseasca, sa îmi spuna care sunt etapele, ce imi trebuie, cat dureaza si eventual unde sa caut lucrurile astea.

Acum intrebarea mea e: Cine a fost mai intai- National Insurance Number sau Work Permit-ul?
    La care sa aplic prima data? Unde sa merg, unde sa sun, etc?

PS: Ma simt ca-n pom cu chestiile astea.

Help, please?!

2. new_printze

new_printze New Member

Trophy Points:
    0
    neata
    mai intai de toate este National Insurance Number...in baza lui iti face permit work, etc...
    poti sa urmaresti aici: NINO ai si un nr de telefon acolo...
    dupa ce-ti vine NINO trebuie sa aplici pentru UTR...
    Dupa ce ai toate astea si demonstrezi ca esti platitor de taxe poti sa aplici pentru permit work...yellow card sau blue card...
    mult succes...

3. catymiky

catymiky New Member

Trophy Points:
    0
    Occupation:
    Full Time Mum
    Buna ziua Irina si bine ai venit pe forum,-salut-

bine spui ca sunt f multe informatii in legatura cu acest subiect...si inca ff pretioase.

Poti incepe de aici http://www.romani-online.co.uk/forum/uk-de-la-a-la-z/. -da-da-

Citeste cu atentie,incearca sa intelegi si sa structurezi informatiile,ca sa-ti dai seama in ce categorie de student te incadrezi, ce drepturi si obligatii ai si care sunt pasii care trebuie parcursi.