25.6 C
London
Saturday, August 24, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Merita pasul facut?

Discussion in 'EMIGRARE' started by tirasoft, Nov 14, 2014.

1. tirasoft

tirasoft New Member

Trophy Points:
    0
    Buna ziua
    Avand in vedere ca e un forum al romanilor in UK , poate ma ajutati sa ma hotarasc.

Planuiesc sa ma duc in UK , eu , si poate pe urma si restul familiei.

Am citit destule info de pe forumuri , si , inca ma gandesc daca e cea mai buna otiune de a parasi Ro sau nu.

Datele initiale ar fi : sunt casatorit, am 3 copiii , 4,8 si 16 ani. Locuiesc in casa construita de mine, confortabil , la margine de oras in Ro, intr-o zona linistita , rezidentiala. Sotia lucreaza la stat . Copiii sunt la scoli bune , sunt integrati , sunt ok, au o viata buna zic eu ,fara probleme de orice fel. (Deja poate va intrebati , de ce vreau sa plec??) .

Eu : sunt inginer, am lucrat si in domeniul tehnic si vanzari . Momentan fara servici.

Motivatia principala pt plecare la lucru in UK , ar fi , evident , financiara. Desi sotia castiga bine in Ro (putem sa traim 5 personane, cu rata la banca pt casa de 500 Euro lunar platita) doar din salariul sotiei, totusi , situatia e cam de subzistenta. Aici locurile de munca pt mine ca inginer intr-un oras relativ mic sunt reduse, piata muncii in Ro e nasoala, nu mai e ca acu cativa ani. Istoric vorbind, noi familia am mai avut ganduri de emigrare , mai demult, in NZ , avem prieteni acolo care o duc ca in rai. Dar, in UK e mai aproape, e in Europa, si acum se poate lucra legal.