4.9 C
London
Saturday, December 14, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

masina inmatriculata in romania.....in uk

Discussion in 'BINE ATI VENIT!' started by ionut petcu, Oct 25, 2011.

  1. kedavras

    kedavras New Member

    Joined:
    May 19, 2014
    Messages:
    28
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0


    Asigurarea se va face in Romania , iar ideea e ca masina as vrea sa ramana inscrisa pe Romania. Tu te referi la faptul ca in cazul unui accident aici in UK imi va verifica si motorul ? Dar daca nu fac nici un accident verifica cineva ?
     
  2. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
  3. kedavras

    kedavras New Member

    Joined:
    May 19, 2014
    Messages:
    28
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Multumesc de sugestie , dar as dori sa mi se raspunda la subiect. Sfatul asta putea sa mi-l dea si mama ( a si facut-o deja ) care nu are nici o legatura cu UK. Ideea e ca e o EDITIE LIMITATA SI NU AM GASIT IN UK modelul asta , iar in plus de asta in masina asta am investit peste 3000 de euro si voi primi in jur de 2000 de euro pe ea, deci ar insemna sa pierd in jur de vreo 1000 de lire fara sa ma fi folosit de ea si nu mi se pare normal. Si in plus de asta si daca imi iau masina din UK tot pe Romania o inscriu ca am 25 de ani si o sa ma omoare asigurarea aici plus taxele aferente. De aia ma intereseaza daca politia verifica de regula chestiile astea aici sau daca se poate omologa motorul aici fara sa coste enorm. Noi avem legi tampite , de aia costa asa mult. Pentru ca motorul asta nu s-a pus pe modelul ala si atunci diferenta de omologare e numai de vreo 7000 de lei. In Germania de exemplu se poate daca totul e facut ca la carte si crede-ma ca Golful asta din '90 e in stare tehnica mult mai buna decat multe masini care sunt fabricate dupa 2005 care circula prin toata Europa. Mai exact , totul e nou , de la sistem de franare pana la directie , bucsaraie , etc. Nici eu nu as circula cu o masina care nu e sigura. Deci daca stie careva daca se verifica la un control de rutina si seriile motorului , rog sa imi spuna . As prefera sa nu o schimb. Multumesc.
     
  4. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    daca tot ti-ai facut planul cu asigurarea, pararea parintilor nu conteaza, legea ti se pare nu stiu cum samd nu are rost sa ceri sfaturi.

    buna sau rea asta e legea, si e cam la fel prin toata europa - ca a trebuit armonizata inainte de aderare.
    de aceea nici nu prea exista "control de rutina" (daca citesti codul rutier vei vedea clar conditiile in care poti fi oprit) - dar asta nu inseamna ca faci ce-ti trece prin cap pe drumurile publice ca politia vegheaza. mai ales prin uk, discret, de la distanta. si niciodata nu stii peste ce dai - asa ca prudenta si prevedere sunt mai de folos.
     
  5. kedavras

    kedavras New Member

    Joined:
    May 19, 2014
    Messages:
    28
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Nu mi-am facut planurile cu asigurarea , am spus doar ca si daca mi-as cumpara alta , 90% sanse sa o inscriu tot in Romania din cauza costurilor aferente. Pe mine ma interesa daca de regula se verifica si asta . Nu mi se pare ca e tampita legea , chiar e. Spre exemplu daca puneam un motor care s-a montat pe Golf 2 ma costa vreo 300 de lei. In majoritatea tarilor din UE costa la fel si pentru alt tip de motor , indiferent daca s-a montat sau nu pe acel model de masina si se poate omologa atata timp cat treaba e facuta ca la carte si nu exista nici un pericol. Deci , tot ce ma interesa e daca i s-a intamplat cuiva sa verifice codul motor sau nu.
     
  6. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    ceea ce incerc eu sa-ti explic e faptul ca schimbarea motorului nu este chiar o kestiunea atat de banala, cata vreme nu ai toate actele in regula.
    asa zisa treaba facuta ca la carte tot va duce la o schimbare a performantelor si dinamicii masinii - motorul diesel e mai greu deci se schimba centrul de greutate, frane, alt ambreiaj, putere mai mare samd.

    intr-o situatie ca un accident e posibil sa fie supusa masina la expertiza samd si nu stii in ce intri, mai ales ca mergi prin tari straine samd.
    parerea mea e ca riscul e mare, nu stii peste ce dai
     
  7. kedavras

    kedavras New Member

    Joined:
    May 19, 2014
    Messages:
    28
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    S-au schimbat franele , suspensia e sport , e facut totul ca la carte , dar actele sunt singura problema. Exact la asta ma gandeam si eu ca e riscul cam mare , dar oare nu as putea omologa motorul aici daca masina e inscrisa pe Ro ? Merci fain de raspuns. :)
     
  8. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    daca masina e inscrisa in ro, pana vei ajunge in uk vei fi putin intr-o mica mare ilegalitate (chiar daca nu te opreste sau nu verifica nimeni motorul schimbat)

    o data ce ai ajuns aici, iei legatura cu DVLA si vezi ce zic de situatia ta.

    nu mai gandi tehnic (merge, e facut totul ca la carte) ca legea tine cont de alte chestii.
     
  9. catad

    catad Active Member

    Joined:
    Mar 10, 2009
    Messages:
    1,441
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    nu cred ca se leaga nimeni de tine pana la primul accident. eeee, sa vezi atunci fericire daca te prind ca ai mintit in polita de asigurare. nu e ca nu faci tu accident, dar ce faci daca intra altul in tine? ala tot accident este si aia de la firma de asig a vinovatului au dreptul sa-ti verifice masina.
    treaba facuta ca la carte de cine? de vreun service auto autorizat de VW? tu nu stii in ce te bagi facand pe smecherul cu astia. din cand in cand mai au cate o sclipire si englezii si nu te vad bine daca o sa se intample cu tine.
     
  10. kedavras

    kedavras New Member

    Joined:
    May 19, 2014
    Messages:
    28
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    multumesc de raspunsuri. Am citit forumuri din UK si multi au facut aceeasi chestie cu motorul. Intr-adevar , ar putea fi o problema in cazul unui accident , dar zicea cineva pe un forum ca masina a fost facuta zob si nimeni nu a verificat nimic. E un risc intr-adevar , dar nu o sa vand masina pt ca am investit o gramada de bani in ea si nici nu am apucat sa circul cu ea. O sa merg saptamana viitoare cred sa o aduc aici ca mi-am gasit job cu masina personala. Multumesc inca o data de raspunsuri. Un mic offtopic : e voie la vama cu tuica , sunca , chestii de genu nebranduite ?
     
  11. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
  12. GeoGrig

    GeoGrig New Member

    Joined:
    Feb 18, 2012
    Messages:
    187
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    Manager
    Location:
    Watford
    Nu pricep de ce oamenii cumpara masini editii limitate iar apoi schimba motoarele? -nas-
    E limitata editia doar pt ca masina aia nu e ca restu, are ea ceva mai special, si atunci se spune ca e limitata, a ta deja e de duzina motoru iar caroseria e limitata, am putea spune "unicata" da nu e, ca nu esti primu care face asta. Deci ce e asa special ?? In afara de faptul ca nu e omologata si ai aruncat banii pe ea? -nu-ma-uit-
     
  13. albea

    albea Active Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    4,259
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    38
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Taxi driver
    Location:
    London
    Am fost si eu tanar si nesabuit o data. Am facut dintr-o Dacie masina de raliu. Cu banii care i-am bagat in ea luam 2 masini noi. Nimic nu mai avea pe ea original din fabrica, dar in fine...

    Vreau sa zic altceva: am avut un accident pe A3 intr-o noapte, nu din vina mea. Am ramas incarcerat in masina si a trebuit sa asteptam pompierii. In acest timp benzina mi se scurgea din rezervor iar politia, care era deja la fata locului, a cerut pe radio instructiuni, fiind si o masina mai speciala (hibrid). Au primit indicatii imediat de unde da taie alimentarea de la baterie. Imagineaza-ti ce iesea daca la instructiuni I se spunea ca masina e diesel, sau invers, cum e in situatia ta. Asta e caz de puscarie in UK.
     
  14. kedavras

    kedavras New Member

    Joined:
    May 19, 2014
    Messages:
    28
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    am nevoie de imputernicire de la notar sa conduc masina aici ? ca e inmatriculata pe numele mamei mele , nu pe al meu . banuiesc ca nu pot circula asa. sau trebuie sa o inscriu pe mine ? e ok cu imputernicire ?
     
  15. kedavras

    kedavras New Member

    Joined:
    May 19, 2014
    Messages:
    28
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    pentru ca arata total diferit de celelalte golfuri 2 , interior si exterior , iar culoarea se gaseste doar pe editia asta. la fel si interiorul si multe elemente. motorul era normal. s-au fabricat 2000 de bucati din 6 300 000 de bucati. mai sunt vreo 500 in toata lumea. voie buna !
     
  16. sapanta

    sapanta Active Member

    Joined:
    May 16, 2011
    Messages:
    2,714
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    pune si o poza sa dam si noi pe spate de asa masina
     
  17. kedavras

    kedavras New Member

    Joined:
    May 19, 2014
    Messages:
    28
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Exact cum ma asteptam sa fie forumul. Vesnicele ironii si frustrari care nu isi au sensul. Eu am pus pur si simplu niste intrebari , decizia imi apartine. Am nevoie de informatii cand intreb , nu de pareri despre cum si ce ati face voi si ironiile voastre de prost gust. Le multumesc celor care mi-au raspuns.
     
  18. GeoGrig

    GeoGrig New Member

    Joined:
    Feb 18, 2012
    Messages:
    187
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    Manager
    Location:
    Watford
    Tinere nu e vorba de ironii, da vii cu scenarii demne de SF, tu vrei masina neomologata, fara a fi propietar de drept al masinii, asa doar pt ca ilegalitatea sa fie si mai mare.
    Cat despre masina am citit un articol pe Wikipedia care imi confirma teoria despre editia limitata :
    "Golf Limited[edit]


    Volkswagen Golf Limited
    Based on the Rallye Golf, a very limited edition Golf Mk2 variant exists, combining all of the high-line options (Leather interior with heated and height adjustable front seats,4 electric windows,electric mirrors,abs,power steering,sunroof etc..) available at the time. Designed and hand-built by the Volkswagen Motorsport division; only 71 of these "Golf Limited" models where produced. that makes them the most exclusive Volkswagen Golf ever built. The exclusive feature package included a G60 supercharged version of the 16-valve (3-G motorcode!) engine, mated to a sports transmission and Syncro four-wheel drive mechanism, all cars where build in five doors because of the strength of a 5 door chassis (more angles), BBS RM012 wheels in 6.5Jx15", US bumpers, a plain two-headlight grille with a unique blue detail,and a VW Motorsport logo. black VW logo, Hella tinted taillights, motorsport badges and a special numbered plaque. In 1989, these cars cost in the region of DM 68,500[7] each and were primarily sold to VAG executives and management, although a few are known to exist in Britain as of 2005. These cars produced 210 PS (154 kW; 207 hp) 252 N·m (186 lb·ft) and 0–100 km/h (0-62 mph) in 7.2 seconds, making them the most powerful VW Golf ever produced until VW released the Mk4 R32 in 2001 with 241 PS (177 kW; 238 hp) in 2003."

    Asa ca dpmdv ai stricat masina -felicitari- . Voie buna si succes in a o aduce in uk .
     
  19. kedavras

    kedavras New Member

    Joined:
    May 19, 2014
    Messages:
    28
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    sunt mai multe editii limitate de golf 2. al meu e fire and ice , un limited costa peste 50.000 euro , sunt raritati exact ca si bmw e30 m3 evolution. Nu vin cu nici un sf , am intrebat pentru a ma informa , ca de fapt la asta se foloseste un forum , la informare , apoi decizia imi apartine, mi se rupe mie ce ai face tu sau mai stiu eu cine in situatia mea. Tu daca vrei ma ajuti , imi oferi informatia de care am nevoie , iar mai departe ma lasi sa decid eu , indiferent daca e proasta sau nu decizia . Nu imi amintesc sa fi intrebat pe cineva ce sa fac ? Uite ce raspuns a dat Albea : scurt si la subiect. Mi-a spus omul ce a patit el , ce riscuri imi asum , nu a venit sa critice sau sa atace. Si chestia cu motorul neomologat , nu stiu daca ti-ar conveni sa mergi pana in Bucuresti din Arad , sa platesti 7200 de lei si sa mai dai si spaga ca sa iti omologheze un cacat de motor. Daca se va putea aici , o voi face aici , daca nu circul EXACT ASA CUM E si imi ASUM RISCURILE. Am auzit si cazuri cu masina zob in care nu s-a verificat absolut nimic, asa ca nu te ingrijora. aaa , ca sa pun paie foc hai sa iti zic una buna : imi aduc masina aici pentru ca voi lucra ca sofer cu masina aia. Hai ... ia toporu si dai !
     
  20. kedavras

    kedavras New Member

    Joined:
    May 19, 2014
    Messages:
    28
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    E mai simplu sa mi ceara poze cu masina ca sa cada ala pe spate , decat sa mi se raspunda la ce am intrebat. Eu intrebasem de procura de la notar sau transcrierea masinii , nu de altceva.
     

Share This Page