15.4 C
London
Tuesday, October 15, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Invoice in constructii

Discussion in 'SELF-EMPLOYMENT' started by Anonymous, Aug 13, 2007.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Buna tuturor!

    Daca lucrezi in constructii si esti platit net, ce scrii pt invoice?

    1) Suma totala BRUTA sau NETA?

    2)Poti scrie doar "building services" si suma totala , fara sa mentionezi cat revine pe ore/zi zile? Stiu cum e ideal, vreau sa stiu daca e totusi ok sa scrii doar suma totala.


    Multumesc!

    T
     
  2. gargarita

    gargarita New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    27
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Re: Invoice

    Nu stiu sigur cum e in constructii. In general ca self-employed treci banii incasati de la client si esti responsabil sa platesti taxe la sfarsit de an.

    Daca stie cineva exact cum e cu invoice-rile in dom. constructii mai ales la cei la care li se opresc taxe pt CIS - SA SCRIE!

    Pe invoice nu trebuie sa scrii neaparat nr de ore, zile. E ok cu suma totala, mai ales ca probabil taxezi diferit pt fiecare job in parte. Keep it simple!
     
  3. generalul

    generalul New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    85
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Re: Invoice

    Si eu lucrez in domeniul constructiilor. Cum ar trebui sa procedez cu invoice-urile daca sunt platit cash in hand? Persoana care ma plateste nu lucreaza cu aceste invoice-uri. Este bine daca eu totusi scriu invoice-ul si pastrez ambele copii? Acesti bani trebuie neaparat sa apara si in contul meu bancar?
     
  4. luana_m

    luana_m Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    57
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    6
    Re: Invoice

    Generalul, e bine sa ai invoice-uri scrise, asta inseamna ca venitul e taxabil la sfarsitul anului financiar. De altfel, se cam numeste munca "la negru". Ideal e sa apara sumele si in cont, dar nu este imperativ, mai ales daca acestea nu sunt mari. Totusi, ideal pt business-ul tau e ca ce e pe invoice-uri sa fie si in contul bancar si vice versa.Numai bine! -takecare- akecare-
     
  5. rcd

    rcd New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Re: Invoice

    @generalul

    Daca lucrezi in constructii, primesti plata NET (dupa ce iti sunt oprite taxe de 20%). Tu cand faci invoiceul pentru contractorul tau tb sa il faci pe suma BRUTA (net + 20% taxe). La fiecare sfarsit de luna, contractorul tau trebuie sa iti dea un "Payment Certificate" din care sa reiasa ce suma ai fost platit pana pe data de 5 a lunii in curs.

    Mare atentie pentru ca din cate spui tu, cred ca lucrezi la "negru". Companiile iti dau garantat monthly Payment Certificate. De ce? Pentru ca pana pe data de 19 ale fiecarei luni trebuie sa trimita la HMRC - Monthly Return si daca nu o fac primesc minim £100 amenda.

    regards

    daca mai ai neclaritati, da un semnal aici.
     
  6. annie

    annie New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    92
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Re: Invoice

    Buna,

    La orice invoice pui taxa "bruta"? - iar pe urma tu deduci taxele de CIS sau VAT (TVA)

    daca ai nevoie de mai multa informatie pe self-employed du-te la http://www.hmrc.gov.uk/ si cauta pe domeniu. Dar in principiu ceri pe invoice suma totala fara taxe - nu face prostia sa ceri cu taxele deduse ca nu poti sa mai ceri bani din urma - astia devin pierduti.
     

Share This Page