3.6 C
London
Tuesday, February 25, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

intrebare fizioterapeuti

Discussion in 'STUDENT IN UK' started by Thomas93, Jan 4, 2014.

1. Thomas93

Thomas93 New Member

Trophy Points:
    0
    Salut. Nu stiu daca s-a mai dezbatut acest subiect, intrucat nu am gasit nimic in acest sens pe forum. Sunt student in anul 2 la Balneofiziokinetoterapie si Recuperare Medicala (BFKTR) in cadrul U.M.F. Craiova. As dori ca, dupa ce termin facultatea, sa plec in UK pentru a face masterul pe fizioterapie. Ce trebuie sa fac in sensul acesta? Ce acte sunt necesare, unde / cu cine trebuie sa vorbesc, este nevoie de vreun test(IELTS, TOEFL etc) pentru limba engleza? Mentionez ca in liceu am urmat un profil engleza intensiv, iar la finalul liceului am sustinut un atestat, pentru care am diploma. Poate fi inlocuitor pentru acest test? Intrebarea se adreseaza celor care fac deja masterul sau se pregatesc sa il faca. Rog neavizatii sa se abtina de la comentarii care nu isi au rostul. Va multumesc.

2. Dio

Dio Member

Trophy Points:
    18
  3. Anonymous

Anonymous Guest

Dio, neavizatule, abtine-te!!! :)))

4. Thomas93

Thomas93 New Member

Trophy Points:
    0
    Multumesc pentru reply, Dio, insa pe acel topic se discuta despre angajare. Pe mine ma interesau pasii ce trebuiesc urmati pentru a face un master pe fizioterapie. Cat despre aroganta, voiam doar sa nu se umple topicul aiurea-n tramvai cu comentarii ce nu isi au rostul sau locul aici. Cine a facut/face/vrea sa faca masterul pe fizioterapie in UK si este dornic sa-si impartaseasca experientele este liber sa o faca, pentru a putea afla si ceilalti pasii exacti pentru asta.

5. laviniadsc

laviniadsc Member

Trophy Points:
    18
    Ai sanse sa gasesti informatii pe topicuri despre studii in cazul acesta si, eventual, sa adresezi intrebari acolo. Cand folosesti functia Cauta dupa cuvinte cheie, iti intoarce rezultate din toate discutiile, nu doar cele care contin cuvantul cautat in subiect.