14.3 C
London
Sunday, August 25, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Intrebare cu privire la Blue Card

Discussion in 'EMPLOYMENT' started by ZyreX, Jul 23, 2011.

1. ZyreX

ZyreX New Member

Trophy Points:
    0
    Salut ,

As avea cateva intrebari cu privire la BlueCard, daca ma poate lamurii careva .

Deci momentan lucrez ca si angajat de cateva luni. Am Accession Card.

Din cate stiu , pentru a primii bluecardul, trebuie sa am 12 luni de lucru fara intrerupere .

1. Ce se intampla in cazul in care imi schimb angajatorul? Stiu ca trebuie sa aplic iara pentru acest card, insa ce se intampla cu acea perioada de pauza intre vechiul job, si noul? Parca aflasem undeva ca daca ma incadrez in termen de 1 luna, nu este nici o problema, nu imi pierd continuitatea .. Corect? Ce se intampla daca depasesc? Pentru ca in momentul de fata , daca aplic pentru un nou card prin posta, dureaza in jur de 3 luni, iar daca aplic online, in jur de 30-45 de zile programare. Deci in ambele cazuri, depasesc acel termen de 1 luna ..

2. Se poate trece de la angajat la SE? Ex: Sa lucrez 6 luni ca si angajat cu acel purple card + alte 6 luni ca si self employed si dupa sa pot aplica pt BlueCard?

2. glissando

glissando New Member

Trophy Points:
    0
    Buna,

La punctul 1, trebuie sa obtii un nou Accession Worker Card pentru noul job si, pentru ca trebuie sa fie 12 luni de lucru neintrerupte, banuiesc ca trebuie sa stai la noul angajator 12 luni pana sa obtii blue card, sau sa te asiguri ca primesti noul Accession Worker Card in perioada de preaviz de la primul job si sa intri imediat la urmatorul job cu noul AWC... asta banuiesc eu ca se intampla dar nu strica sa intrebi un immigration lawyer.

La punctul 2 raspunsul este nu. Nu poti lucra 6 luni ca angajat si 6 ca self-employed si dupa aceea sa ceri Blue Card. Conditia pt Blue Card este sa ai 12 luni lucrate ca angajat.

Bafta.

3. ZyreX

ZyreX New Member

Trophy Points:
    0