5.1 C
London
Monday, November 18, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Facultate in Anglia.

Discussion in 'STUDENT IN UK' started by Mircea07, Mar 13, 2011.

1. Mircea07

Mircea07 New Member

Trophy Points:
    0
    Salutare tuturor. Eu sunt momentan elev in clasa a10a. Eu vreau sa ma decid cu facultate pana la sfarsitu` verii. Momentan ma documentez, ma interesez. cer sugestii. Abia am descoperit acest forum si mi se pare cel mai interesant forum dintre toate. Momentan sa incepem cu inceputul.

1.Eu planuiesc sa ma indrept in domeniul buisness/finante/economie.

2.Cu engleza stau bine ca cunostine( ma refer in punctu de vedere cunoastere cuvintelor), dar am timp sa practic si sa mai invat in timpul clasei a 11-a. (Off topic ce va urma.). Eu nu consider o mare problema, dar in fine sa zic totusi. Eu m-am nascut fara sa aud, pana la 7 ani am facut operatie si acum aud ca orice om normal, dar aici e o alta treaba. Problema este ca eu am o mica problema cu vorbitul,adica pot sa vorbesc, dar nu toata lumea intelege din prima, dar repet odata, de doua ora si dupa aia intelege. Iar cu auzul, eu momentan sunt foarte obisnuit sa citesc pe buze in limba romana, dar in engleza putin mai greu, o sa am nevoie de o acomodare. Ce parare aveti din acest punct de vedere cu oamenii din UK in punctu de vedere intelegere, cunostinte, socializare.

3.Trebuie neaparat sa iau Cambridgeul sau alt gen de examen in engleza pt a aplica o facultate in aglia?

4.Cea mai interesanta universitate mi s-a parut ceea din Liverpool. Dar eu ma pregatesc sa-i scriu un mail la ei despre costuri si facilitati( Camin cu masa, sau cum o fi la ei+ scoala.. Nu am inteles diferenta intre Undergraduate,Postgraduate si International.

5.Alte sugestii din acest punct de vedere? Recomandari?

Cam atat cred ca e de intrebat, o sa intreb pe parcurs daca e ceva.

2. dorina.m

dorina.m New Member

Trophy Points:
    0