4.1 C
London
Saturday, December 14, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

drept de munca din 2009???

Discussion in 'ARHIVA' started by codrutac, Nov 5, 2008.

1. codrutac

codrutac New Member

Trophy Points:
    0
    Salut,
    Lucrez ca si self-employed din Ianuarie. Am totate actele cerute de statul englez, dar vreau sa-mi normalizez situatia si sa devin employee...
    Daca aplic pt un blue card este posibil sa " stric " statutul meu , din acest moment, si sa ma complic?
    Daca nu, unde este cel mai sigur sa cer info despre asta? Cat timp dureaza toata povestea?( de la aplicare pana la final?)
    Si in final... stie cineva daca ne dau astia drept de munca din 2009?
    Mersi mult!

2. razvan80

razvan80 New Member

Trophy Points:
    0
    dragul meu pe situl asta lumea e extrem de confuza. daca esti self-employed nu poti sa obtii blue card. daca vrei sa fii employee trebuie sa fii highly skilled si sa obtii work permit. cat despre restrictii om trai si om vedea.

3. laviflorina

laviflorina New Member

Trophy Points:
    0
    Ei bine hai sa-mi dau si eu cu parerea. Saptamana trecuta am sunat la Home Office si i-am intrebat despre multe lucruri printre care si ce-a legata de self-employee si blue card. Domana respectiva imi spunea ca pot primi blue card doar la 5 ani lucrati ca self-employed. Asa ca mai avem mult de asteptat!

4. alicestela

alicestela Member

Trophy Points:
    16
    ai dreptate razvan80, pentru ca fiecare este luat ca si caz individual.Fiecare are tendinta sa-si compare situatia cu al celuilalt. -evilcomp- vilcomp-

5. roscat

roscat New Member

Trophy Points:
    0
  6. roscat

roscat New Member

Trophy Points:
    0
    De clarificat este ca 5 ani pentru ILR, rezidenta, va incepe de la noul permis, Blue Card.

Altfel de notat este ca Tier1 (75 pts) se poate lua destul de usor cu facultate, o varsta mai mica de 28 si un venit decent. Incearca aici:

http://www.ukba.homeoffice.gov.uk/pointscalculator