9.5 C
London
Saturday, December 07, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Drept de munca- Dependent de Self-employed

Discussion in 'SELF-EMPLOYMENT' started by vera vasile, Jun 18, 2012.

1. vera vasile

vera vasile New Member

Trophy Points:
    0
    Am deschis un topic nou in speranta de a ajuta pe multi care sunt in situatia mea si cauta o rezolvare.Sotul meu este Self-employed, iar eu , ca dependent de el, am dreptul legal de a munci.Dar nici un angajator nu recunoaste aceasta fara permisul de munca in mana.Sunt asistent medical si nu am reusit sa ma angajez pana acum din acest motiv.Dar am primit sfaturi foarte utile pe acest forum si am scris la UKBA o scrisoare in care le spuneam ca nu mi se recunoaste acest drept de munca.La acea scrisoare nu am primit nici un raspuns de o luna si jumatate.Am scris si un email si dupa o saptamana am primit raspuns oficial ca AM DREPT DE MUNCA , daca dovedesc ca sotul este self.Acest email a fost de ajuns pentru un angajator si am o oferta de munca.Binenteles ca am trimis actele pentru BC de dependent din februarie si mai am de asteptat pana am sa-l vad.
    Acesta este raspunsul pe care l-am primit.Sper sa fie o idee si pentru altii care asteapta BC-ul, dar pot sa munceasca legal si fara el.

Dear Veronica

Case reference: 15485

Thank you for your email.

The family members of an EEA national are defined in Regulation 7 and 8 of the Immigration (EEA) Regulations 2006 as:
    · spouse / civil partner
    · children who are under 21 years of age or are dependent
    · dependent direct relatives in the ascending line (i.e. parents, grandparents)
    · more distant family members who can dem­onstrate that they are dependent
    · partners where there is no civil partnership but they can show that they are in a ‘durable relationship’.