4.1 C
London
Thursday, November 21, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

DEZBATERE PUBLICA - Consulatul Romaniei la Londra

Discussion in 'EVENIMENTE' started by admin, Jul 22, 2011.

  1. ELLAWS

    ELLAWS New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1,976
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0

    No, ca replica vine numaidecat de la Danutzzz -asa-asa- care zice asa (citez) :

    Exceptii de la legi se fac in FIECARE ZI prin ordonante si hotarari de guvern.
    De cate dovezi este nevoie ca sa se prinda cei in masura sa schimbe ceva?
    Nimic nu este imposibil, daca guvernul vrea, se rezolva. Important este sa ii convingem ca TREBUIE.


    Da Danutzzz, asa este, numai ca domniile lor modifica doar acolo unde nu le convine lor si in raport de interesele lor... si nu in interesele comunitatii noastre, pentru care cica... au fost investiti sa le/ne reprezinte... -nu-stiu-


    Stiu ca am promis sa tac si sa ma retrag de pe acest topic, dar pentru o cauza, i-as spune eu nobila, merita sa-mi incalc promisiunea. Sa tac... asta ar insemna sa dau satisfactie „la dusmani”, sa stau cu mainile in san sau pur si simplu sa intorc spatele celor care au postat pe acest topic, dar si altor sute de romani ai comunitatii noastre din UK, care se confrunta cu acelasi gen de probleme, care nu se pot apara singuri, care n-au ajuns sa scrie pe acest forum / topic (fie din nestiinta fie din lipsa de timp, cei care lucreaza zi-lumina (inclusiv Duminica, in regim de „sclavi pe plantatie”. Sau nu cumva isi imagineaza domniile lor ca daca pe acest topic au reclamat 3-4 oameni...gata numai astia-s, floare la ureche sa le-nchidem gura...Dar oare astea sunt principalele probleme cu care ne confruntam noi aici in UK, Ca cei de la Consulat / Ambasada nu-si indeplinesc cum trebuie sarcinile de serviciu?? Da chiar am ajuns sa-i organizam noi?? Pai bun atunci, sa facem treaba pana la capat...in primul rand sunt MULTE de modificat in clauzele contractuale, facilitatile si atributiile de serviciu... Atat timp cat domniile lor au imunitate n-or sa-si faca treaba cum trebuie nici daca mai angajeaza 10 in plus... Aici e problema de ATITUDINE si MENTALITATE si nu de numarul de functionari. Sau durea-m-ar capul pe mine daca la Consulat sunt fotolii in locul scaunelor alea de lemn?? Ce-au facut atatia ani de zile din banii pe formulare (copii xerox de cea mai proasta calitate) vandute publicului cu 35 lire/ foaie si mai nou 99 de lire sau 130 lire, cum spunea georgiv !!!!!

    Admin, te rog sa nu iei cele ce urmeaza in nume personal, n-am nimic cu tine si cred ca sunt unul din membrii comunitatii care te admira sincer pentru ceea ce esti si ce faci de atatia ani pentru comunitatea noastra...Pe peretele meu de Facebook nu exista zi sa nu distribui stiri de pe Romani-Online sau link-ul cu site-ul cu poza lui Lovelyd. Si da, Admin, personal, te consider UN SIMBOL al COMUNITATII ROMANE din UK (si AL NOSTRU si CU NOI TREBUIE SA RAMAI). Noi suntem aici impreuna, prieteni, mai mult sau mai putin uniti, datorita tie (sa nu uitam de Negrutxa!) dar Romani-Online si-a castigat popularitatea datorita noua, forumistilor si mai ales a acelora care si-au dedicat ore in sir din zi sau din somnul de noapte, zile, luni intregi si ani la rand, contribuind cu informatii din research sau experiente personale, cred ca merita amintiti aici cativa dintre ei...care au fost permanent-activi in ultimii 3 ani (de cand sunt eu pe forum) Rebecca_uk, Kitten, Agnb1, Silverfern, Taranu, Andreiutu, Giorgiv, Valib (care a cam tras chiulul in ultimile luni) Crimm, Cata246 (alias Dromaderu) Dyo, Cat, mai nou Lovelyd, Iubitulondrei si MULTI ALTII asa se explica si numarul considerabil al utilizatorilor (aproape 12.000 in prezent), numar care e in continua crestere de la o zi la alta. Te asigur deci, de toata consideratia si te rog sa nu te superi pe mine, ca in cele ce urmeaza, prin intermediul tau, am si eu cateva intrebari pentru Dl. Ambasador si oficialitatile romane de la Londra, desi ma indoiesc, c-ar sacrifica din pretiosul lor timp sa ne bage in seama... da deh... maine-poimaine vin alegerile...

    Cand am atins problema angajarilor la Consulat pe mine, tre sa recunosc, ca m-a redus la tacere (blocat de-a binelea!) clauzele contractulale si facilitatile de la primul link, postat de tine, ale „diplomatilor” de la Consulat/Ambasada si membrilor familiilor acestora, dar dragul de Danutzzz vine imediat cu propunerea salvatoare si exemplul ala GENIAL cu maimutele

    www.accelera.ro/maimutele-si-politica-de-companie/

    si cu calduroasa lui recomandare oficialitatilor noastre de la Londra, sa citeasca totusi „povestioara” Daca domniile lor au terminat de citit... indraznesc sa adaug aici si umila mea intrepretare (morala) : comunismul a trecut... cu agresiunile lui fizice si psihice, dar doctrina si mentalitatea s-au transmis intacte generatiei actuale, atat timp cat totul vine inca "de la centru" si se executa... nu se discuta!!

    Deci, sub egida ca asta e legea si noi doar o aplicam... ne puneti urgent pumnul in gura... Am inteles ca personalul Ambasadei / Consulatului este venit / numit „de la centru” iar clauzele contractuale sunt BETON sa apere interesele „diplomatilor” si ale membrilor familiilor acestora (how nice!) mai putin interesele comunitatii noastre !! Nu le-a scapat NIMIC sa-si apere fundul domniilor lor... Criteriile de selectionare?... unul dintre ele ala cu bonusuri/sporuri.. pentru „cunoasterea mai multor limbi straine” Dar domnilor, ati uitat sa specificati la ce fel de limbi faceti referire... nicidecum engleza... atat timp cat la Consulat se cere traducerea documentelor di engleza in rimana, sau duduia de la ghiseu roaga pe cineva de la rand, din public... sa-i traduca din engleza in romana. Care sunt totusi criteriile de selectionare, caci si competenta si organizarea lasa de dorit??

    Si daca angajatii sunt numiti „de la centru” macar bine ca moderatorii si membrii care sa ne reprezinte comunitatea avem voie sa-i alegem singuri... nu ”de la centru” !!

    Faza aia cu cei care ati avut probleme la Consulat...3-4 insi, dupa ce-o lasam sa turuie in legea ei pe georgiv, ii dam 100 de lire si cu ceilalti 2 vedem noi ce mai facem...Doi moderatori inactivi pe forum si cat mai pasnici posibil... si gata, inca o zi ostenitoare din activitatea Ambasadei / Consulatului (cu protocolul de rigoare!...)

    Admin, ai inceput foarte frumos cu „ ce avem nevoie de la voi” sunt sigura ca domniile lor vor sa scoata acum castanele din foc cu mana ta... da’ poate ii intereseaza cumva si ce vrem noi de la ei? Propun asadar, cumularea problemelor ridicate de membrii comunitatii pe ambele topicuri, acesta si „ROMANI ONLINE intreaba – Ambasadorul NU raspunde”

    Totodata propun deschiderea unui topic pe care forumistii (preferabil cei mai vechi) sa supuna la vot moderatorii si membrii comunitatii care sa ne reprezinte, eventual sa-si argumenteze votul... spre exemplu: il propun pe X sau Y din urmatoarele motive... si nu sa ne limitam doar la niste nume...


    Multumesc... -hipno-
     
  2. Boboc

    Boboc New Member

    Joined:
    Jul 28, 2011
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Care este concluzia doamnelor si domnilor a propos de idei si recomandari?

    Prima problema pe care o are Consulatul este ca NU POATE FI CONTACTAT, nu raspund la email si la telefon suna mereu ocupat. Incerc de o luna sa fac acest lucru.
    De ce mai au website, email si telefon nu pot fi contactati prin aceste modalitati ?

    Pentru as chimba pasaportul fetitei mele se pare ca am o singura optiune: sa plec la Londra la consulat cu copil de 5 ani, zi de concediu pierduta eu si sotia; sa stau "x" ore si sa mi se spuna sorry nu puteti face nimic fara rezervare originala ?
     
  3. rebecca_uk

    rebecca_uk Active Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    6,274
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Bounds Green
    Home Page:
    Hm...acum am vazut. Merci, dar sigur nu ma potrivesc 'structurii' -limba-
     
  4. silverfern

    silverfern New Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    1,411
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    In ceea ce priveste strangerea problemelor si propunerilor intr-un singur post e cam rezolvata treaba. Din lipsa de timp insa, momentan partea cu organizarea si scurtarea (aici e greu pentru ca sunt muuulte nemultumirile dar si propunerile) mai are de asteptat. Desigur, cine vrea sa contribuie e liber sa o faca.

    Asadar:

    Probleme/Nemultumiri:

    Ø Aplicatii doar la consulat, nu si prin posta sau online
    Ø Felul in care sunt tratati cetatenii de catre functionari, tonul folosit de functionari in discutiile cu solicitantii
    Ø Nu se raspunde la telefon sau email (cea mai frecventa critica!)
    Ø Apel la numarul intern pentru traducatori, suna telefonul vreo 5-10 minute in continuare, dupa care este pur si simplu luat din furca si suna ocupat.
    Ø Cazuri speciale tratate cu recomandarea pentru solicitant de a se uita pe afise
    Ø Indrumarea solicitantului de a face fotografii de care nu are nevoie
    Ø Cerinta de a fi tradus un document britanic (yellow, blue card, certificate de nastere…)
    Ø Nu sunt acceptate facturi, contracte, extrase de cont pentru dovedirea resedintei in UK
    Ø Incasarea numai cash a taxelor (specificandu-se in mod expres sa se plateasca „numai cash”) si lipsa metodelor de plata electronica (desi legea prevede platile „de regula” prin instrumente electronice de plata). Nu trebuie eliminata modalitatea platii cash (sunt si solicitanti care isi obtin veniturile cash sau in moneda metalica), dar adaugate modalitatile electronice de plata. Problema ce dateaza si a fost adusa la cunostinta personalului ambasadei de ceva timp dar…
    Ø Valoarea taxelor cam piperata si netransparenta privind calculul lor, nedumeriri in ceea ce priveste marirea taxelor de inscriere a certificatelor de nastere/casatorie in registrele romanesti dupa 6 luni
    Ø Lipsa unui steag romanesc sau/si a altor insemne si inscrisuri care sa faca vizibila locatia consulatului
    Ø Respectarea programului de functionare (daca e afisat programul de la ora 9:00 sa nu se inceapa programul la 9:30 sau mai tarziu) si a orelor programarilor
    Ø De ce nu exista un backup pentru sistemul informatic (in definitiv e vorba de niste servicii de comunicatii speciale…), iar modificarile in sistemul informatic operate in timpul zilei (fie ca se fac la Bucuresti sau la Londra) ridica semne de intrebare. Orice companie privata (deci care are eficienta printre prioritati) isi face modificarile in sistem intr-un interval orar in care numarul clientilor care au nevoie de un produs sau serviciu care depinde de acel sistem informatic este minim.
    Ø Organizarea defectuoasa atat a activitatii cat si a spatiului in care se desfasoara activitatea consulatului, aglomerarea solicitantilor la ghiseu
    Ø Taxe si timp pierdut la coada la consulat pentru autentificarea unei procuri de fiecare data cand se calatoreste cu un copil minor
    Ø Nu li se spune oamenilor cum pot face o plangere, nu li se comunica pe loc anumite informatii, fiind trimisi catre site-ul ambasadei (ar fi util sa fie indrumati spre site in momentul programarii sau a comunicarii purtate anterior prezentei la consulat, cand ajung oamenii acolo nu prea e normal sa li se spuna sa se uite pe site)
    Ø Nu sunt lasati/sunt admonestati cei ce sunt cu carucioare pentru copii
    Ø Nu sunt postate pe site toate formularele
    Ø Functionari care nu inteleg limba engleza
    Ø Lipsa unor informatii afisate si in limba engleza


    Propuneri:

    Ø In primul rand daca se doreste aducerea de imbunatatiri, schimbarea in bine, sa se inceapa cu lucruri esentiale si care nu necesita fonduri suplimentare (organizare, atitudinea personalului, conceperea unor regulamente…) si apoi, daca e nevoie, sa se cheltuie bani cu diverse imbunatatiri, sau angajare de personal. Altfel riscul este foarte mare ca banii sa fie cheltuiti in zadar
    Ø O promovare mult mai eficienta a modalitatilor legale de munca in UKpentru romani
    Ø Programari online si respectarea programarilor. Cine ajunge mai tarziu de 5-10 minute, de exemplu, fata de ora programarii, sa fie preluat dupa rezolvarea cazurilor solicitantilor programati si ajunsi la timp, sau in timpul liber disponibil in cazul in care un anumit caz este rezolvat mai repede. Stabilirea unor durate medii ale rezolvarii diverselor cazuri/situatii, in functie de care sa se aloce locuri libere la programare. Utila ar fi si o recomandare pe site, sau prin orice alte mijloace, ca solicitantii sa ajunga cu 30 de minute inainte de ora programarii, in acest timp putand fi efectuate verificari ale prezentei actelor necesare, verificari de securitate, etc.
    Ø Ecuson cu numele fiecarui functionar si/sau prezentarea in momentul in care li se solicita numele (tine si de politete pana la urma)
    Ø Pentru programarile pe email sa se raspunda solicitantilor cu o confirmare a zilei si orei la care poate beneficia de serviciile consulare
    Ø Impunerea unor reguli de conduita in interiorul consulatului si respectarea lor dupa modelul UKBA. Sa fie „invitati afara” cei ce au un comportament necivilizat (bine-nteles acest lucru presupune un comportament adecvat si al functionarilor). Injuriile si comportamentul necivilizat si deranjant pentru ceilalti solicitanti sau pentru functionari sa fie sanctionate. Sa fie liniste si bun simt in incinta consulatului.
    Ø Sa existe modalitati simple de reclamare a disfunctionalitatilor, care sa fie aduse la cunostinta publicului. Luarea in serios a acestor reclamatii sau sesizari
    Ø Cand sunt primite formularele completate sa fie verificate pentru a se remedia pe loc eventuale greseli
    Ø Oferirea unui serviciu de Special Delivery (platit de solicitant)astfel incat daca procesarea unor documente dureaza prea mult aceastea sa poate fi transmise prin posta si sa se elibereze spatiul consulatului
    Ø Folosirea unor bonuri de ordine in functie de sosirea fiecaruia
    Ø Separarea zonei de asteptare de zona ghiseelor
    Ø Chemarea unei singure persoane la ghiseu, ghiseu ce ar trebui sa ofere posibilitatea solicitantului sa se aseze pe scaun
    Ø Eventual (in functie de posibilitatile legate de securitate) inlocuirea ghiseelor cu birouri
    Ø Servicii disponibile si prin posta
    Ø Extinderea/ organizarea programului pentru informatii/programari prin telefon astfel incat sa cuprinda si un interval orar pana la ora 7 pm, eventual cateva ore in week-end
    Ø Urgentele si cazurile cu copii mici sa fie programate separat.
    Ø Regandirea formularelor dupa modelul celor folosite de UKBA (descris pentru ce serviciu/aplicatie se foloseste formularul si o lista la final a documentelor necesare, eventual a taxelor ce trebuie platite)
    Ø Functionari instruiti periodic, sa nu dea doi functionari diferiti informatii diferite la aceeasi intrebare
    Ø Seful sectiei sa aiba abilitati manageriale, sa-si coordoneze foarte bine oamenii din subordine.sa existe un spatiu destinat discutarii in liniste, pe indelete a unor situatii speciale ce pot aparea
    Ø Regandirea organizarii spatiului din incinta consulatului
    Ø Ghiseu separat pentru persoane cu copii
    Ø Ghiseu separat pentru cazuri speciale acestea fiind evaluate doar de persoana coordonatoare peste ceilalti functionari. Aceasta persoana sa nu paseze sarcinile catre alt functionar doar pentru ca are o pozitie superioara
    Ø Deschiderea unui birou in interiorul ambasadei pentru cazuri speciale
    Ø Zi speciala pentru persoane de etnia tiganeasca si in acea zi sa li se explice ce formulare sa completeze si cum. Pentru a evita acuzatiile de discriminare s-ar putea generaliza o astfel de zi pentru toti cei ce au nevoie de ajutor in completari de formulare
    Ø Modificarea legii regimului calatoriilor in strainatate cu copii minori (declaratii, procure, timp pierdut). Odata cu intrarea in Schengen legea respectiva se cam dovedeste inutila, deci n-ar fi rau ca personalul diplomatic sa ridice problema aceasta la Bucuresti (vor avea mai mare greutate decat cativa cetateni necunoscuti)
    Ø Control real asupra activitatii personalului si sanctiuni atunci cand acestea se impun
    Ø O persoana care sa verifice actele necesare fiecaruia, sa-i indrume pe solicitanti
    Ø Semnalizarea foarte vizibila a fiecarui ghiseu/birou eventual prin culori diferite
    Ø …
     
  5. georgiv

    georgiv New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1,568
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Bine puctat!
    daca se vrea totusi o schimbare, 'sefu', cine o fi, poate lua lista asta si vede clar care sunt problemele inclusiv solutiile!

    sa va mai zic una calda!
    Vineri, pe 19 august, dimineata am fost sunata, de pe un telefon mobil, de o doamna de la Consulat, sa ma anunte ca mi-au venit pasapoartele. Avea deja poezia invatata, asa ca mi-a explicat si cum le pot ridica! -nu-ma-uit-
    Dupa ce si-a repetat poezia frumos, ca un scolarel, i-am explicat ca eu am lasat un plic pre-platit pentru a-mi fi trimise prin posta! A mai zis doar 'aaa, o sa verificam!' I-am multumit , si am inchis.
    Si apoi cine isi intindea gatul dupa postas? EU -nervos-
    Miercuri am sunat pe acel numar de mobil, mi-a raspuns o doamna amabila, a zis ca le transmite intrebarea mea , colegilor,'de ce nu vin pasapoartele' si gata!
    Joi iar mi-am sucit gatul dupa postas, si iar degeaba!
    Asa ca am sunat din nou, insa de data asta, doamna de la telefon, s-a dus personal sa intrebe. A venit cu raspunsul 'Plicul e inca la colegul meu, il va trimite!' -obosit-
    Ce sa mai comentez, nu mai zic nimic -nu-zic- (ca daca o tin tot asa, o sa-mi iau o camera la 'relaxare')
    insa daca si cei de la Apostile documente, lucrau tot in ritmul DUMNEAVOASTRA, doamnelor si domnilor de la CONSULAT, nu mai prindeam eu perioada de 6 luni pentru inregistrarea copilului iar prima vizita in tara natala a parintilor lui, era la pensie!!!!
    Multumim ca existati, daca nu ati fii dumneavoastra, ne-am plictisi pe aici, nu am simti ca traim, ar fi toate roz, asezate, -da-da-
     
  6. andreiuta12345

    andreiuta12345 New Member

    Joined:
    Jan 13, 2009
    Messages:
    566
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    @Danutzzz & Co
    Stiu ca ati intrebat ‘cumva’ , ‘candva’ despre criteriile de selectie – consuli pt ambasade…
    Tocmai ce am citit un articol destul de elocvent.Este fascinant ca se aplica sistemul cu cartile pe fatza …si nu mai e discret ‘pe la spate’…ca oricum nu are nimeni ce comenta in legatura cu criteriile de alegere ..Cainii latra ursul merge…;) Eu zic ca e si mai rau sa stii ca e gresit, sa vezi ca nu sunt oamenii reprezentativi ai tarii ca valoare , dar nu poti sa faci nimic..pt ca e vorba de putere- nu a tarii , ci doar a unui grup ce detine puterea…Asta se vede…

    http://www.jurnalul.ro/stiri/politica/f ... 88531.html

    Tara are de pierdut….nu ei..:(
    Chiar ne place umilinta, supunerea pt ce , pt saracie?? Inca un motiv sa stau departe de acea zona....

    Andreiuta12345
     
  7. georgiv

    georgiv New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1,568
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Gata, s-au miscat putin, pe 31 august am primit si pasapoartele.
    Multumesc (sincer -asa-asa- ), insa conflictul ramane deschis!
     
  8. dromaderu

    dromaderu Active Member

    Joined:
    Nov 16, 2010
    Messages:
    5,762
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    Re: VOTEAZA 2 MODERATORI si 5 MEMBRII SA NE REPREZINTE COMUNITATEA

    Echipa e OK desigur, (inca nu stiu though... -hipno- 0 daca , cazez pe cineva sau nu...),

    insa, cand citesc acest gen de mesaje, ma intreb daca se merita sau nu...

    Am trait destul pe acest pamant ca sa nu-mi inchipui ca, doar de se vor fi intalnit cu noi, de luni vor incepe oamenii de acolo sa raspunda la telefon/email!

    Nu cred ca este nimic mai anoying decat sa suni la un numar, unde STII ca ar trebui sa ti se raspunda si...ioc!




    Exista vreun user printre noi care a reusit in ultimele luni sa ia legatura, telefonic sau prin email, cu Consulatul? De miercuri tot incerc sa-i prind la telefon si nicio sansa! Email nici nu mai vorbesc.
    As avea de ridicat pasaportul baiatului meu si am vazut pe site ca poti sa ceri sa ti-l trimita prin posta daca locuiesti la distante foarte(sic!)mari.
    Din ce am citit pe aici dureaza o luna-doua ca sa ajunga, dar informatia e veche de vreo doi ani si as fi vrut sa stiu daca mai e cineva in situatia noastra si daca s-au mai schimbat lucrurile intre timp?
    Tot pe site-ul Ambasadei am citit ca paspoartele se elibereaza, de preferinta, vinerea.
    Vinerea fiu-meu are ore importante (year 11) si as prefera sa nu lipseasca.
    A ridicat cineva pasaportul si in alta zi decat vineri ? De exemplu luni.

    Multam fain.
     
  9. rebecca_uk

    rebecca_uk Active Member

    Joined:
    Jan 14, 2009
    Messages:
    6,274
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Bounds Green
    Home Page:
    Re: VOTEAZA 2 MODERATORI si 5 MEMBRII SA NE REPREZINTE COMUNITATEA

    Nu, nu raspund.

    In schimb s-au sesizat ca adresele traducatorilor nu mai corespund si ne-au trimis mesaj, dupa ce le trimisesem deja in decembrie mesaj.

    PS Cata, -wow- Yr 11 (GCSE) sau are 11 ani? Parca trec prea repede anii...
     
  10. georgiv

    georgiv New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1,568
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Re: VOTEAZA 2 MODERATORI si 5 MEMBRII SA NE REPREZINTE COMUNITATEA

    pasaportul se poate trimite prin posta, NUMAI daca ai dat plic pre-platit cand ai depus actele, si ai lasat si DECLARATIE speciala in acest sens.

    PS: iti trimit si mesaj privat! sa-l citesti
     
  11. Ruxandra_c

    Ruxandra_c New Member

    Joined:
    Sep 10, 2011
    Messages:
    164
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    South Yorkshire
    Re: VOTEAZA 2 MODERATORI si 5 MEMBRII SA NE REPREZINTE COMUNITATEA

    Giorgiv, eu sint aia cu pasaportul -ras2- , s-au incurcat putin borcanele.
    Actele pentru pasaport le-am depus in Romania si am cerut ca pasaportul sa-mi fie trimis la Ambasada la Londra.La Politie in RO mi-au zis ca dupa data de 6 septembrie ar trebui sa pot sa-l ridic. Acum eu ar trebui sa descarc cererea, s-o completez, sa le-o trimit lor prin posta impreuna cu pasaportul vechi si cu plicul autoadresat si etc si etc, dar mai bine, nu. Ma duc personal.
    Fiu-meu e Y11 (GCSE) -da-da-
     
  12. georgiv

    georgiv New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1,568
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Re: VOTEAZA 2 MODERATORI si 5 MEMBRII SA NE REPREZINTE COMUNITATEA

    -ras4- , salut, aici nu cunosc procedura lor! Incearca sa-i contactezi!
    Eu aveam un numar de la ei , de mobil, de cand m-au sunat sa vin sa-mi ridic pasapoartele cu toate ca eu lasasem plic si declaratie -nervos- . Numarul il aveam in telefon salvat, si mi-a bagat fii-miu atatea bale in el ca s-a stricat! -ras2-
     
  13. Ruxandra_c

    Ruxandra_c New Member

    Joined:
    Sep 10, 2011
    Messages:
    164
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    South Yorkshire
    Re: VOTEAZA 2 MODERATORI si 5 MEMBRII SA NE REPREZINTE COMUNITATEA

    Mersi, am incercat sa-i contactez prin telefonul de pe site (n-am indraznit sa sun la alea pentru probleme speciale) si prin mail.Poate trebuie sa incerc mijloacele neconventionale : tam-tam african, porumbei calatori, fuioare de fum apase ... fac haz de necaz -ras2-
     
  14. dromaderu

    dromaderu Active Member

    Joined:
    Nov 16, 2010
    Messages:
    5,762
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    Re: VOTEAZA 2 MODERATORI si 5 MEMBRII SA NE REPREZINTE COMUNITATEA


    Pai realizez ca nu ai incercat indeajuns... -nu-nu-
    well,

    ce sa mai spui...

    ai incercat alfabetul Morse?

    Am inteles ca asa ar mai fi sanse...
     
  15. jewel

    jewel New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    -bravo-
     
  16. jewel

    jewel New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Pasaportul meu a expirat in Aprilie 2010. Am preferat sa stau o vreme fara pasaport, evitand sub orice forma sa merg in Romania, calatorind in alte tari Europene doar cu buletinul.

    Intr-un final am decis sa imi schimb pasaportul in Londra, crezand ca daca sunt aici, serviciile "oferite" de Consulara vor fi unele ridicate la standarde britanice. Greseala a fost a mea pentru ca am avut asemenea asteptari obraznice. -ras2-

    Am mers la ei pe website sa ma documentez bine inainte de a pregati tot ce trebuie pentru a merge la Consulat , evitand intarzieri.

    Pe website scrie asa: "Depunerea cererii se face numai pe baza de programare, de preferat prin e-mail (consulara@roemb.co.uk); programarea poate fi facuta si direct la sediul Sectiei Consulare sau telefonic."

    Am scris un email pentru a obtine o programare, 4 luni mai tarziu inca asteptam raspuns. Am incercat cealalta varianta, am sunat la numerele de telefon de pe website, timp de mai bine de 3 luni, IN FIECARE ZI, FARA NICI UN RASPUNS.

    Am mai scris un email (dupa 7 luni de asteptare), crezand ca de data asta voi primi un raspuns. Greseala a fost iarasi a mea. 10 luni mai tarziu, inca astepteptam un raspuns.

    Intr-un final, m-am dat batuta, am inteles ca de fapt este mai simplu sa iti schimbi cetatenia decat pasaportul. -ras2- S

    Exista o problema care inca ma macina, sau daca cineva ii stie logica, puteti sa ma lamuriti si pe mine, va rog?
    De ce unele adrese de mail arata asa: consulara@yahoo.co.uk, infoconsul.edinburgh@yahoo.co.uk si altele arata asa: bianca.mina@roemb.co.uk ??? Utilizatorii acestor adrese de yahoo lucreaza de-acasa? Au gasit cumva anunt in ziar care spunea: Angajam urgent personal pentru Consulatul Romaniei in UK in vederea preluarii informatiilor cu caracter privat DAR CARE AU ADRESSA DE EMAIL PROPRIE, DE PREFERAT YAHOO??? Sau

    Trebuie totusi sa admit ca m-am amuzat copios in pauzele de lunch, uitandu-ma la ei pe site pentru a obtine informatiile necesare. Sharing is fun, right? In momentul in care am facut prinscreen-urile atasate am inteles de fapt ca la ei pe website gasesti NIMIC.

    Asa arata o pagina dupa ce dai click pe: "Pentru informaţii referitoare la serviciile consulare, apăsaţi aici."





    Iar asa arata ghidul consular:





    Have fun.
     
  17. administrator

    administrator Administrator Staff Member

    Joined:
    Nov 1, 2004
    Messages:
    1,594
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    O alta plangere primita pe email:

     
  18. georgiv

    georgiv New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1,568
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    bafta multa maine, suntem alaturi de voi!
    Multumim ca ne reprezentati -rege-
     
  19. administrator

    administrator Administrator Staff Member

    Joined:
    Nov 1, 2004
    Messages:
    1,594
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    38
    Dragilor,

    Ca urmare a sesizarilor primite aici, pe Facebook dar si pe email, Sectia consulara ne-a trimis urmatoarele raspunsuri:



    Va invit asadar sa continuati dezbaterea si sa adaugati in continuare daca mai aveti si alte sugestii, reclamatii, etc
     
  20. ELLAWS

    ELLAWS New Member

    Joined:
    Jan 28, 2009
    Messages:
    1,976
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Peste tot pe unde mergem in Anglia, in orice institutie publica ai intra te intampina de la intrare un suport cu pliante... referitoare la majoritatea serviciilor / informatiilor oferite de institutia respectiva...

    N-ar fi mai simplu daca Ambasada / Consulatul ar proceda la fel?? si chiar ar diminua considerabil cozile de la ghiseu.. cateva pliante pe care tot ce-ar trebui de facut... ar fi sa copie de pe site-ul ROMANI ONLINE munca moderatorilor si a membrilor care au contribuit la formarea tutorialelor / ghidurilor.

    Aici, iar tre sa-i dau dreptate lui Danutzzz care zice ca "un om informat face cat trei" as parafraza asta pentru Consulat "Un ROMAN bine informat face cat trei".

    La fel, consider ca ar fi in interesul Consulatului / Ambasadei sa ofere informatii cat mai complete "De la A la Z" noilor veniti in UK, referitoare la tot ce e bine sa stie un roman despre munca si traiul in Anglia, cum era ghidul ala care se vindea (sau se mai vinde?) pe bani, numai ca impartit cumva pe categorii de persoane (studenti / muncitori / self employed etc) si pe categorii de subiecte...
     

Share This Page