14.3 C
London
Monday, July 13, 2020
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Colegiul in UK

Discussion in 'STUDENT IN UK' started by DenisD, Oct 18, 2014.

1. DenisD

DenisD New Member

Trophy Points:
    0
    Buna seara. Am o nelamurire legata de studiile in Anglia.

Am 16 ani si sunt elev in clasa a 10-a (2014-2015) la un liceu bun din Bucuresti. M-ar interesa sa studiez in Anglia, Londra mai precis incepand de anul viitor. Am inteles ca, clasa a 11-a din Romania este echivalentul primului an de colegiu in UK, acesta fiind principalul motiv pentru care as dori sa incep acum.

Am aflat cate ceva despre Sixth Form Colleges, insa nu prea am inteles diferentele dintre acestea si celelalte alternative. As dori sa ma axez pe cat de mult posibil (daca nu doar) pe informatica, programare. Vreau sa ma specializez in domeniu, deoarece ma pasioneaza si deja castig mult peste salariul mediu din Romania. Nu am nicio idee in legatura cu curriculum acestor ani de studiu, cat nici despre posibilele profile pentru care as putea opta.

Am rugamitea, daca doriti, sa ma informati mai mult in acest domeniu. Unde sa caut colegiile ? Ce examene e recomandat sa dau de pe acum (if any) ? Care sunt specializarile disponibile in aceasta forma de invatamant? Stapanesc limba engleza la perfectie. Comunic fluent cu vorbitori nativi si acest capitol sigur nu ar fi o problema. Am cativa prieteni care au plecat sa studieze acolo inca din clasa a 9-a. Am vizitat Londra vara aceasta, unde am stat la varul meu (1 an mai mare ca mine) si familia sa.

Am mai prins cateva idei despre studiul si modul de viata de la el, insa nimic concluziv.
    As dori sa stiu cam care ar fi si cea mai buna varianta in termen de sedere. Care este cea mai aleasa alternativa in randul studentilor? Ma gandeam sa inchiriez un apartament cat mai aproape de scoala. Credeti ca ar fi cea mai buna varianta ?

Va multumesc! :)

2. TFB

TFB New Member

Trophy Points:
    0
    Occupation:
    mint rubbing
    salut amice,