23.9 C
London
Sunday, September 15, 2019
£1 = 0.00RON / €inf / $0.00

Cateva intrebari referitoare la Yellow Card

Discussion in 'EMPLOYMENT' started by DianaElena, Feb 14, 2012.

1. DianaElena

DianaElena New Member

Trophy Points:
    0
    In primul rand, ma bucur mult ca am gasit acest forum si sa vad cati romani sunt in UK.

Probabil s-au mai pus aceste intrebari, dar va rog, daca se poate, sa imi lamuriti cateva mici probleme pe care le-am intampinat in ultimul timp.

Momentan sunt studenta la un Master de 1 an, unul pe care urmeaza sa il termin in Septembrie. Imi doresc sa gasesc un job, part-time sau full-time, nu conteaza momentan, ca apoi sa raman aici, daca se poate. Am deja o asigurare din Romania, de la Alliantz, dar este Travel Insurance, si nu sunt sigura ca se incadreaza ca CSI- Va trebui sa imi fac o noua asigurare aici?
    LATER EDIT: am citit alte topic-uri de pe forum si vad ca trebuie sa fac! Maine incerc la PruHealth!

De asemenea, daca parintii imi sustin studiile si cheltuielile momentan, extrasele de cont care demonstreaza acest lucru trebuie sa fie in romana, sau in engleza? si daca in engleza, ar trebui sa le traduc si sa le legalizez?

O ultima intrebare: daca trimit extrasele de cont ale parintilor, trebuie sa le trimit si pe ale mele? si daca da, este necesar ca respectivul cont sa fie in UK sau il pot trimite pe cel din Romania? LATER EDIT: am mai multa activitate si mai multi bani pe cel din Romania pentru ca pe acela il folosesc sa platesc taxele scolare si cazare, pe cand cel din anglia e doar pt mancare&co. Ce ma sfatuiti sa fac? sa trimit extrase pentru ambele conturi?

Multumesc si sper ca ma puteti ajuta!
    Sa aveti o zi/seara frumoasa!

2. Mutu

Mutu New Member

Trophy Points:
    0
    Ce te costa sa trimiti extrase de cont de la ambele banci? Intreaba(cere) la banca din Romania pentru extrase in limba engleza.

Mai asteapta si alte raspunsuri.

3. DianaElena

DianaElena New Member

Trophy Points:
    0